zagadki i inne zdjecia

1. Data: 2005-05-30 02:07:04

Temat: zagadki i inne zdjecia
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Powiesilem nowe zdjecia:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/

Sa wsrod nich cztery zagadki:

1) http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_5.html
Wyglada mi na jakis dąb. Ale jaki? Nie znalazlem ani w ksiazkach,
ani w Internecie zdjec lisci takiego ksztaltu. Bywaja bardzo
podobne, ale zabki sa zaokraglone. A tu zabki sa szpiczaste.

2) http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_8.html
Co to? Wielkosc ma na razie okolo 10 cm. Czy to cis? Ale wieksze cisy
maja igly sterczace we wszystkich kierunkach, a te sa plasko ulozone.

3) http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_25.html
oraz http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_26.html
Pnacze, okreca sie wokol innych roslin lub patykow. Kwiatki ma,
jak widac, niepozorne. Rosnie juz pare lat, ale owocow nie zaobserwowalem.

4) http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_9.html
oraz http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_10.html
Nie jestem na 100% pewien, czy te drugie listki to ta sama roslina,
ale chyba tak. Na ogol wyglada tak, jak na pierwszym zdjeciu. Nie
widzialem ani kwiatow, ani owocow, chociaz pojawia sie to tu i tam
od paru lat. Troche podobne do poinson ivy, ale jak sie porowna, to
zdecydowanie nie poison ivy.

Z innych ciekawostek:

Niedawno byla dyskusja o cieciu cisow. Tak wyglada cis nie ciety od 10 lat:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_1.html

A klematis to samosiejka. Myslalem, ze klematisy kupione w sklepie
nie beda sie rozsiewac i faktycznie, przez jakies 7-8 lat nic. Ale
w koncu...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2005-05-30 05:04:42

Temat: Re: zagadki i inne zdjecia
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1) http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
to_5.html

> Pozdrowienia,
> Michal

Quercus canariensis.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2005-05-30 05:09:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co to? Wielkosc ma na razie okolo 10 cm. Czy to cis? Ale wieksze cisy
> maja igly sterczace we wszystkich kierunkach, a te sa plasko ulozone.

Cis.

> 3) http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/maj05/photos/pho
> [...]

Wybacz, lecz badziewie mnie nie interesuje.

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrawia szczerze boletus

4. Data: 2005-05-30 11:16:55

Od: "Alicja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękne zdjecia , jakim aparatem robione?
Alicja

5. Data: 2005-05-30 13:00:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Alicja wrote:
> Piękne zdjecia , jakim aparatem robione?

Dziekuje. Fuji 2400Z.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2005-05-30 13:14:11

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:
to_5.html

> Quercus canariensis.

Obejrzalem jego zdjecia i problem jest dokladnie taki sam jak z
paroma innymi debami: Q. canariensis ma zabki zaokraglone, a nie ostre.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2005-05-30 17:50:02

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> wrote:

> [...]
> ani w Internecie zdjec lisci takiego ksztaltu. Bywaja bardzo
> podobne, ale zabki sa zaokraglone. A tu zabki sa szpiczaste.

Przyznaj się, że wycinałeś nożyczkami :)

> [...]
> to? Wielkosc ma na razie okolo 10 cm. Czy to cis? Ale wieksze cisy
> maja igly sterczace we wszystkich kierunkach, a te sa plasko

IMHO cis. Te, które próbowałem ukorzeniać miały igły podobnie płasko.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Limeryki, w druku ekonomiczne,
Są z reguły absurdalno-ludyczne.

8. Data: 2005-05-30 18:39:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to_8.html Co

W zacienionych partiach krzewu igły bywają płasko rozłożone. A siewki bywają
rozmaite, zauważyłam np. że siewka z jakiegoś cisa, który był kupiony na targu
oczywiście bez nazwy, jest niepodobna do rodzica, ma igły krótsze i bardziej
błyszczące. Nie przejmuj się więc :D

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2005-05-30 20:41:30

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Piękne zdjecia
> Alicja

Piękne to Michał robił teraz juz sie tak nie przykłada a szkoda.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2005-05-30 22:52:34

Od: "MX" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachęcam do umieszczania takowych linków (pogrupujemy i wybierzemy
najciekawsze ) uzyskując w jednym miejscu łatwodostępne wszystkie.

w dziale "Mój piękny ogród" na forum dyskusyjnym:
http://forumogrodnicze.info/

pozdr.

Coś zeżarło mi sosnę, może ktos mi podpowie co to było?
Mam ochotę na bambus
robale w pąkach róż - prawie we wszystkich
bananowiec
Problem z trawą