zageszczanie sosu

1. Data: 2003-03-10 09:29:36

Temat: zageszczanie sosu
Od: m...@c...uni.torun.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ktos, kiedys pisal o zageszczaniu sosu chlebem.
Nie moge odnalezc tego postu.
Moge prosic o przypomnienie jak to sie robi.

Marek S.
_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2003-03-10 13:23:59

Temat: Re: zageszczanie sosu
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@c...uni.torun.pl napisał:
> Witam !
>
> Ktos, kiedys pisal o zageszczaniu sosu chlebem.
> Nie moge odnalezc tego postu.
> Moge prosic o przypomnienie jak to sie robi.
>
> Marek S.

Zalezy co przyrzadzasz. Mniej wiecej na 15 minut przed koncem gotowania
dodajesz pokruszone kromki chleba. Ilosc zalezy chleba zalezy od ilosci
potrawy. Po dodaniu chleba nalezy zmniejszyc gaz i mieszac w miare
czesto bo moze przywrzec. Po 15 minutach chleb sie rogotuje/rozciapcia
zageszczajac tym samym sos. Ja najczesciej dodaje razowca bo zadny
kolorek daje sosowi, taki ciemno brazowy i smak ciekawy - jesli
prawdziwy razowiec to lekko kwaskowaty. Powodzenia :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony