Re: zagrozenie odklejeniem siatkowki (dlugie)

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zagrozenie odklejeniem siatkowki (dlugie)
Date: Thu, 4 Dec 2003 18:39:07 +0100

> Mam pytanie w zwiazku z odklejeniem siatkowki. Otoz od lat wielu wisi nade
> mna taka grozba, zawsze bylam zwolniona z WF, mialam zakaz noszenia
> ciezarow, porod przez cc itp. Mam te siatkowke jakos slabo wybarwiona
> (cokolwiek by to mialo oznaczac) i jest ryzyko, ze przy wysilku sie
odklei:(
> Okulistka, ktora badala mnie w ciazy (i dala bezapelacyjne skierowanie na
> cc) powiedziala mi, ze jak zaczne widziec blyski (takie jak przy lampie
> blyskowej), to mam sie zglosic i cos tam laserem mi nareperuja. Chyba
chodzi
> [...]

W pierwszej kolejnosci proponuje udac sie na wizyte do okulisty, abys
poznala obecny stan zdrowia. Potem mozna rozmawiac co, dlaczego i po co
operowac. Powiedz okuliscie wszystko to, co tu napisalas i spokojnie po
badaniu zadaj mu wszystkie pytania, ktore Ci do glowy przychodza. Bez
aktualnego badania nic Ci nie mozna odpowiedziec.

casus
spec. ch .oczu