zainwestowałam ;) antyperspirant SVR Sirial w kremie

1. Data: 2004-06-10 14:03:12

Temat: zainwestowałam ;) antyperspirant SVR Sirial w kremie
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
wlasnie wydalam ostatnie 40 zl na antyperpirant w kremie SVR Spirial.
Zaczynam stosować od zaraz. Mam nadzieję, ze sie nie zawiode a mam duze
oczekiwania (ma zabezpieczac mnie przed nadmiernym poceniem w czasie lata,
zatrzymywac won potu i nie zostawiac sladow na ubraniu). mam jednak jedna
watpliwosc: antypers. jest bezzapachowy i czy w zwiazku z tym moglabym na
niego zastosowac jeszcze dodatkowo jakis deodorant? czy ktos z Was uzywa
jednoczesnie tych dwoch srodkow? prosze o odp.. ja swoja droga za mniej
wiecej miesiac zdam Wam relacje, czy to cudo dziala (chyba taki okres
wystarczy,zeby sie o tym przekonac?).
pozdrawiam
darka

1. Data: 2004-06-10 17:22:54

Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie wydalam ostatnie 40 zl na antyperpirant w kremie SVR Spirial.
> Zaczynam stosować od zaraz. Mam nadzieję, ze sie nie zawiode a mam duze
> oczekiwania

Ja sie zawiodłam i to bardzo, nie pomogł mi wcale.
Teraz jestem wierna etiaxilowi, dziala bez zastrzezen!!:))))

1. Data: 2004-06-10 17:40:49

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "green" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja sie zawiodłam i to bardzo, nie pomogł mi wcale.
> Teraz jestem wierna etiaxilowi, dziala bez zastrzezen!!:))))
> Pozdrawiam

A czy odbarwia, niszczy ubrania? Mam antidral który u mnie stoi i się
marnuje bo zadziałał na moją bluzkę jak bielinka.... i czy szczypie itp.?

1. Data: 2004-06-10 17:50:20

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednoczesnie tych dwoch srodkow? prosze o odp.. ja swoja droga za mniej
> wiecej miesiac zdam Wam relacje, czy to cudo dziala  (chyba taki okres

Ja np. wole takie, które nie maja zapachu, albo maja bardzo slaby, zebym mogla
nie mieszać zapachów stosujac wode toaletową. dezodorantów innych nie uzywam,
chyba, ze dezodorant perfumowany w atomizerze - prawie jak woda toaletowa, a
jeszcze dodatkowo ma działanie dezod., więc może czegos takiego spróbuj...
Pzdr
Lea

1. Data: 2004-06-10 19:52:56

Od: "green" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy odbarwia, niszczy ubrania? Mam antidral który u mnie stoi i się
> marnuje bo zadziałał na moją bluzkę jak bielinka.... i czy szczypie itp.?
> Pozdrawiam

Nic z tych rzeczy. Stosuje sie go na noc, a rano ewentualne resztki mozna po
prostu zmyc.
Polecam:)))

brzydkie kropki na nóżkach:-//
Dobry sklep z kolczykami w Krakowie