Data: 2005-05-10 14:52:57
Temat: Re: zajęcie środy
Od: "Duch" <n...@n...com>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
news:fN2ge.1301823$8l.1199861@pd7tw1no...
Zauważ że te reklamy nie pokazują stereotypu kobiety,
tylko stereotyp mężczyzny - TEN FACET dostarcza proszek do prania!
Reklamy są tak skonstruowane, że celują w pewną grupę docelową.
W tym przypadku odbiorcą proszku jest kobieta - bo tak jest w
rzeczywistości,
wieć to kobieta obiera proszek od mężczyzny.
Ale dlaczego od mężczyzny - dlatego że w badaniach wyszło, że
podający proszek mężczyzna zwiększa zaufanie.
Zauważ że jest to specyficzny mężczyzna, bo TAKI
właśnie wzbudza zaufanie.
Jeżeli większe zaufanie wzbudzałaby kobieta, proszek podawałaby kobieta.
Wtedy TEŻ byłby szum - dlaczego to kobieta podaje proszek do prania,
a nie MĘŻCZYZNA? :)
Już słysze: "Czy to kobieta jest tylko od podawania proszku?"
---
W tej reklamie widze raczej dyskryminacje mężczyzn: dlaczego zawsze
mężczyzna podaje proszek do prania?????
Utrwala się stereotyp mężczyzny który kupuje i dostarcza proszek kobiecie!
To nieprawda, to krzywdzący stereotyp dla mężczyzny, żądam przeprosin!
Pozdrawiam,
Duch
|