zakażenie dróg moczowych

1. Data: 2004-03-17 19:07:49

Temat: zakażenie dróg moczowych
Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dziś mija tydzień odkąd borykam się z zakazeniem dróg moczowych. Analiza
moczu wykazała pojedyńcze bakterie, nieco podwyższoną liczbę czerwonych
krwinek i białych. Przez 5 dni brałam Cipropol 500 mg dwa razy dziennie. Od
2 dni biorę tylko ten lek na noc. No i tak sie zastanawiam, parcie na
pęcherz zniknęlo, nieustanne pieczenie cewki też, siusianie jest normalne.
Rano nie mam żadnych dolegliwości ale w ciagu dnia zaczyna się pieczenie
cewki moczowej. Trwa to 2, 3 godziny i przechodzi. Długo te objawy mogą
jeszcze trwać, czy to oznacza, że drogi moczowe nadal oczyszczają się?
Następną analizę mam zrobić dopiero za tydzień.
Dzięki za wszelkie informacje.

Pozdrawiam, Asia.

2. Data: 2004-03-18 14:01:34

Temat: Re: zakażenie dróg moczowych
Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze trwać, czy to oznacza, że drogi moczowe nadal oczyszczają się?
> Następną analizę mam zrobić dopiero za tydzień.

Hmm... Objawy powinny ustapic pod wplywem leczenia, a dawka leku na noc
raczej powinna zapobiec nawrotom zakazenia.
Oczywiscie nie nalezy przerywac kuracji w zadnym wypadku i dobrze byloby
skonsultowac sie jednak z lekarzem, skoro objawy nie do konca ustapily. Byc
moze okaze sie, ze nalezy zrobic wczesniej badanie, by potwierdzic dzialanie
leku, moze zmienic lek badz dawke?
Z wlasnego doswiadczenia radze powtorzyc tez badanie po jakichs 3-4
tygodniach od brania antybiotyku i koniecznie zaopatrzyc sie w laktowaginal
(dopochwowe globulki z paleczkami kwasu mlekowego, bez recepty, pomoga
odbudowac zaburzona flore bakteryjna tych okolic).
Pozdrawiam i zycze zdrowka
Misia

3. Data: 2004-03-18 16:21:54

Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia wrote:

Witaj,
dzis juz jest lepiej - nie miałam tego 2,3 godzinnego parcia na pęcherz. Mam
nadzieję, że to oznacza, że zdrowieję. Jeżeli dalej będzie ok, to zrobie
powtórna analizę w palnowanym czasie.

Dzięki za odzew. Pozdrawiam, Asia

4. Data: 2004-03-23 21:15:37

Od: "Pswider" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po paru tygodniach radzil bym zrobic kontrolne badanie moczu , jezeli nie
przejdzie , powinno sie zrobic posiew moczu z Antybiogramem.
Ale to dopiero po skonczeniu kuracji , poniewaz teraz by prawdopodobnie nic
nie wyszlo przez Sulfonamid , ktory bierzesz.

Zawsze po zakazeniu nalezy robic ogolne badanie moczu , poniewaz zakarzenia
moga nawracac.

Pozdrawiam
Piotr , jeszcze nie lekarz :)

Zycze zdrowia

"Joasia" <a...@w...pl> wrote in message news:c3cib6$360$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
Mam
> nadzieję, że to oznacza, że zdrowieję. Jeżeli dalej będzie ok, to zrobie

antykoncepcja vs ciaza
Z E R O koncentracji!! jak sobie pomóc?
spóźniona miesiączka czy to oznacza ciążę??
spóźniona miesiączka czy to już oznacza ciążę??
ASC W MOCZU