spóźniona miesiączka czy to oznacza ciążę??

1. Data: 2004-03-17 17:36:29

Temat: spóźniona miesiączka czy to oznacza ciążę??
Od: "rafal" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

]
> Mam pytanie
> moja dziewczyna (19 lat) przez 1,5 roku uzywała pigłki antykoncepcyjne
teraz
> musiała przestać je brać, ponieważ
> miala zabieg nadżerki
> nio ale przechodze teraz do sedna sprawy okres spóżnia jej się już 1,5
> tygodnia czy to oznacza ciąże??
> a jak nie to ile ten okres moze sie spozniac
> podczas tego miesiąca współzliśmy ze sobą 2 razy
> za odpowiedzi z góry serdecznie dziekuję

chcialem dodac ze przestala brac pigułki zaraz po ostaniej miesiączce czyli
ponad miesiąc temu

wczesniej nie miala zbyt regularnej miesiaczączki tylko ze wtedy miala
18lat , gdzy zaczela brac okres sie wyregulowal

2. Data: 2004-03-17 17:45:08

Temat: Re: spóźniona miesiączka czy to oznacza ciążę??
Od: "eDwin" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej dziewczynie spóźnił się ponad 2 tyg., od razu Ci piszę, że nie była w
ciąży:) Podobnie, przestała brać zaraz po, a potem miała przerwę 6-7tyg. -
nie pamiętam. W każdym bądź razie długo trwało zanim jej się uregulował.

--
Pozdr.
eDwin

Użytkownik "rafal" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> wczesniej nie miala zbyt regularnej miesiaczączki tylko ze wtedy miala
> 18lat , gdzy zaczela brac okres sie wyregulowal

spóźniona miesiączka czy to już oznacza ciążę??
ASC W MOCZU
Syndrom Rubinstein - Taybi'ego
gdzie w Gdańsku nabliższe terminy rehabilitacji?
napromieniowana krew i szczepienie