zakładać różowe okulary czy filtr na gówna

1. Data: 2007-11-29 12:50:23

Temat: zakładać różowe okulary czy filtr na gówna
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

obecnie korzystam z grupy na dwa sposoby - w domu poprzez czytnik z
filtrami, w pracy natomiast bezfiltrowo - przez www. czy jest jeszcze
ktoś kto nie używa filtrów i czyta wszystkie posty - całą grupę, od a
do z?
różnica między tymi dwoma sposobami korzystania z usenetu jest bardzo
duża. mniej więcej taka, jak prowadzenie rozmowy w pokoju różni się od
jej prowadzenia w dyskotece.

2. Data: 2007-11-29 13:03:08

Temat: Re: zakładać różowe okulary czy filtr na gówna
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> [...]
> filtrami, w pracy natomiast bezfiltrowo - przez www. czy jest jeszcze
> ktoś kto nie używa filtrów i czyta wszystkie posty - całą grupę, od a

Ja nie frilltrrruje ;)
Czytam tylko te które mnie interesują.
Kiedy nie interesuje mnie żaden - czytam konkretne osoby.

> różnica między tymi dwoma sposobami korzystania z usenetu jest bardzo
> duża. mniej więcej taka, jak prowadzenie rozmowy w pokoju różni się od
> jej prowadzenia w dyskotece.

Hmm... czujesz się nie słyszany? :)
Nie martw się :] Twoje R jest wszędzie widoczne! ;)

Z ciekawości ..
ile postów zostaje Ci po filtracji do przeczytania? :)

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2007-11-29 13:19:25

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 13:50, tren R <t...@g...com> wrote:
> [...]
> różnica między tymi dwoma sposobami korzystania z usenetu jest bardzo
> duża. mniej więcej taka, jak prowadzenie rozmowy w pokoju różni się od

Ja sobie 'odhaczam' te, ktore mnie interesuja, te, ktore zamierzam
sledzic, lub te, w ktorych udzielaja sie osoby, ktorych wypowiedzi
czasami warto poczytac :)

--
Fragile

4. Data: 2007-11-29 13:27:02

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 14:03, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Hmm... czujesz się nie słyszany? :)
> Nie martw się :] Twoje R jest wszędzie widoczne! ;)

zastanawiam się w takim razie czy nie zbliżam sie do sytuacji, w
której powinienem się splonkować

> Z ciekawości ..
> ile postów zostaje Ci po filtracji do przeczytania? :)

wystarczająco dużo :)
zazwyczaj też mój filtr markuje jako read. robi delete w ekstremalnych
przypadkach.
szacuję, że jako przeczytane oznacza mi jakieś 40% psotów dilituje
jakieś 10%. zostaje połowa.
ale to tylko szacunki.

5. Data: 2007-11-29 14:38:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
[...]

---
[Mnie czytasz? A mne?! A mnie?!] ;)
---
Nie analizowałem dokładnie zjawiska
ale mnie czytujesz zdaje się tylko
w pracy. Potem sobie odpoczywasz...
zgadłem? ;P

A w kwestii tytułowej:
Ani-ani...po co zawężać
sobie sztucznie zakres
oglądu świata i innych?

6. Data: 2007-11-29 15:06:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...

Tia, wrazenie jakbys przebywal na dwóch roznych grupach dyskusyjnych, co? :)
To dobry przyklad na to jak rzeczywistosc czynic bardziej znośną i
przyjazną...

Pozdro,
Duch

7. Data: 2007-11-29 15:21:03

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 15:38, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> A w kwestii tytułowej:
> Ani-ani...po co zawężać
> sobie sztucznie zakres
> oglądu świata i innych?

wiesz, z zagonków z rzodkiewkami trzeba wyrywać chwasty

8. Data: 2007-11-29 15:23:00

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 16:06, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> Tia, wrazenie jakbys przebywal na dwóch roznych grupach dyskusyjnych, co? :)

dokładnie :)

> To dobry przyklad na to jak rzeczywistosc czynic bardziej znośną i
> przyjazną...

oraz efektywną

9. Data: 2007-11-29 17:58:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Czytam tylko te które mnie interesują.
> Kiedy nie interesuje mnie żaden - czytam konkretne osoby.

Czyli mnie tez czytasz?
Mozesz napisac na priva jak sie wstydzisz tutaj.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

10. Data: 2007-11-29 18:12:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
On 29 Lis, 15:38, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> wiesz, z zagonków z rzodkiewkami trzeba wyrywać chwasty

to co dla uprawiacza monokultury żodkiewek chwastami
dla zielarza zgoła ziołami o żadkich własnościach
[pokrzywy sobie weź na ten przykład lub mlecze]
ostatecznie zawsze wszelkie zielska-jak się
jest rolnikiem wybiórczym-na kompost też
się zdadzą, nawozu który im starszy
tym lepszy nigdy za mało wszak.

Inteligencja społeczna - testy
Eudaimonia w "Trójce"...
GDY...
Po ilu latach malzenstwa powinno sie wymieniac stare zony na mlodszy rocznik
Idioci