zakładać różowe okulary czy filtr na gówna

21. Data: 2007-11-30 06:27:19

Temat: Re: zakładać różowe okulary czy filtr na gówna
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz"

> Czyli rozumiem, ze bys sie spotkala....
> Vicky, to tylko rozmowa wstepna hehe.

No właśnie ...
Ani nie przyniosłeś "cv" ani "listu motywacyjnego"...
Jesteś kompletnie nie przygotowany a oczekujesz nie wiadomo czego.
;)

> Ale mozemy zrobic juz rozmowe jak starzy znajomi na wstepie, zeby
> rozladowac atmosfere.
> Mysle, ze to dobry pomysl.

Wyluzuj...
Atmosfera jest rozładowana.
Przynajmniej ja nie czuję żeby było inaczej.

Pozdrawiam
Vicky

22. Data: 2007-11-30 09:35:45

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 19:12, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> to co dla uprawiacza monokultury żodkiewek chwastami
> dla zielarza zgoła ziołami o żadkich własnościach

zdajesz sobie sprawę, że to takie zwykłe pierdolenie?

wiem, że gówno tez jest komuś potrzebne. jakimś żuczkom
co je sobie powoli rozkładają. ale ja biorę łopatkę i nie pozwalam
żeby labradorowe kupska panoszyły się w moim ogrodzie.

> [pokrzywy sobie weź na ten przykład lub mlecze]
> ostatecznie zawsze wszelkie zielska-jak się
> jest rolnikiem wybiórczym-na kompost też
> się zdadzą, nawozu który im starszy
> tym lepszy nigdy za mało wszak.

wiesz gdzie się robi kompost? w kompost file'u :)

23. Data: 2007-11-30 10:45:28

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> No właśnie ...
> Ani nie przyniosłeś "cv" ani "listu motywacyjnego"...
> Jesteś kompletnie nie przygotowany a oczekujesz nie wiadomo czego.

Nie musze nic przynosic. Jestem ponad tym.
Oczekiwania zas powinien miec kazdy, Ty tez, ale nie w postaci cefalek itp.

> Wyluzuj...
> Atmosfera jest rozładowana.
> Przynajmniej ja nie czuję żeby było inaczej.

Skoro tak to nie widze problemu.
Cieszy mnie to, ze jestes zrelaksowana i zapewne pelna entuzjazmu.
Cieszy taka postawa.
Pozdrawiam.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

24. Data: 2007-11-30 11:15:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 29 Lis, 19:12, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> to co dla uprawiacza monokultury żodkiewek chwastami
> dla zielarza zgoła ziołami o żadkich własnościach

zdajesz sobie sprawę, że to takie zwykłe pierdolenie?

-odezwał się zdeklarowany zwolennik monokultury żodkiewek ;)

wiem, że gówno tez jest komuś potrzebne. jakimś żuczkom
co je sobie powoli rozkładają. ale ja biorę łopatkę i nie pozwalam
żeby labradorowe kupska panoszyły się w moim ogrodzie.

-jeśli labrador [i ogród]
jest twój twoja wola
co robisz z kupkami labradora

> [...]
> się zdadzą, nawozu który im starszy
> tym lepszy nigdy za mało wszak.

wiesz gdzie się robi kompost? w kompost file'u :)

-mylisz kompostownik ze śmietnikiem
bo ci tak wygodnie
wyjść z niewygodnych porównań? ;)

25. Data: 2007-11-30 11:25:29

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz"

> Nie musze nic przynosic. Jestem ponad tym.
> Oczekiwania zas powinien miec kazdy, Ty tez, ale nie w postaci cefalek
> itp.

Jesteś ponad czym? - wolałabym wiedzieć wcześniej ;)
Cv było przenośnią (moich oczekiwań).

Pozdrawiam
Vicky

26. Data: 2007-11-30 11:37:48

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 12:15, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> zdajesz sobie sprawę, że to takie zwykłe pierdolenie?

rzodkiewek, jeśli już.
nazwałbym to raczej "zwolennik niezachwaszczonych grządek"

a jeśli psy srają na chodniki w "nie_moim" mieście?

> wiesz gdzie się robi kompost? w kompost file'u :)

ale nie mylę pospolitego psiego gówna z nawozem

27. Data: 2007-11-30 11:41:11

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Lis, 20:03, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:

> W niespodziewanych momentach. Po tytule postu sie nie zorientujesz, czy
> będzie ciekawie czy nie. ;)

po tytule posta nie - ale po nicku już czasami tak.
ale filtruje się najczęściej po nicku.

> Nie mam pojęcia o zakładaniu filtrów.
> To znaczy, że możesz sobie "cenzurę" założyć? Kogoś nie widzieć i nie czytać
> wcale?

tak, filtry do tego służą.

> Nie wiem, czy bym chciała.

ja kiedyś nie chciałem

> Wole chyba widzieć całość i samodzielnie wybrac co czytam.

można i tak, ale na dłuższą metę okazuje się to "łogólnie menconce"

28. Data: 2007-11-30 14:17:42

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> Nie mam pojęcia o zakładaniu filtrów.
> To znaczy, że możesz sobie "cenzurę" założyć? Kogoś nie widzieć i nie
> czytać
> wcale?

>tak, filtry do tego służą.

Nie mam pojęcia jak takie coś sie zakłada itd.
Dobrze jednak wiedziec, że jest taka możliwość. ;)
Ale nie jest to mi chyba potrzebne.

> Nie wiem, czy bym chciała.

>ja kiedyś nie chciałem

> Wole chyba widzieć całość i samodzielnie wybrac co czytam.

>można i tak, ale na dłuższą metę okazuje się to "łogólnie menconce"

No jesli sie czyta wszystko od góry do dołu.... ;)

Czytam mocno wybiórczo.

Ostatnio na grupie pl.praca.dyskusje jest ciekawa dyskusja pt. "umowa o
prace czy dzialalnosc gospodarcza".
(Nawet nie wiem, jak podać link do czyjegoś postu na grupie dysk....;))
Interesujące, konkretne wyliczenia i argumenty.
W ogóle duzo można się dowiedzieć z tej grupy, dość regularnie czytam i
znalazłam juz parę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. I na
pl.soc.prawo.podatki czasem zagladam z wątpliwościami na temat prowadzenia
DG, księgowości, podatków.

pozdr.
o.

29. Data: 2007-11-30 16:12:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
On 30 Lis, 12:15, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> zdajesz sobie sprawę, że to takie zwykłe pierdolenie?

rzodkiewek, jeśli już.

-nie bo żodkiewek!
-czegoś co udaje
tylko rzodkiewki
jak ty ogrodnika
;)

nazwałbym to raczej "zwolennik niezachwaszczonych grządek"

-ordnung...taaa znamy to...

a jeśli psy srają na chodniki w "nie_moim" mieście?

-to problem mają ich mieszkańcy
no chyba że masz ciągoty
na zbawianie swoimi
poglądami wszystkich

> wiesz gdzie się robi kompost? w kompost file'u :)

ale nie mylę pospolitego psiego gówna z nawozem

-na psich gównach trawa
[i żodkiewki vel rzodkiewki]
rosną jak na najlepszym nawozie
zwłaszcza tych karmionych pedegree,
skoro efekt ten sam to zamienność nazwy
uprawniona, a że nie jadłbyś tych rżodkiewek
to już inna [twoja sprawa]. Ale daj je komuś kto
nic o tym jak je nawożono nie wiedziałby [co z oczu...]

30. Data: 2007-11-30 23:27:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> -to problem mają ich mieszkańcy

no właśnie. wiec srasz na chodniku w "nie_moim" mieście,
a ja mam problem.

--
http://ballada.peronowa.patrz.pl/

Ś.P. Stirlitz

Inteligencja społeczna - testy
Eudaimonia w "Trójce"...
GDY...
Po ilu latach malzenstwa powinno sie wymieniac stare zony na mlodszy rocznik
Idioci