zakładać różowe okulary czy filtr na gówna

61. Data: 2007-12-02 23:59:00

Temat: Re: zakładać różowe okulary czy filtr na gówna
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fivgk4$lt1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> przychodzisz bo lubisz - ot co chciałem zakomunikować

"zakomunikować" znaczy obwieścić [prawdę objawioną]? ;)

Nie tłumacz się -w końcu im bardziej
tym mocniej będziemy podejrzliwi... ;P

62. Data: 2007-12-03 08:01:02

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> czyli - mam kontrolę czy nie bardzo wstyd?

Raczej wybrnięcie Ci wychodzi ;>
(bez insynuacji) :)

Pozdrawiam
Vicky

63. Data: 2007-12-03 09:11:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tren R"

> Raczej wybrnięcie Ci wychodzi ;>
> (bez insynuacji) :)

o ile wybrnięciem zwać używanie eot

64. Data: 2007-12-03 09:40:26

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

o ile wybrnięciem zwać używanie eot

Widocznie rozmówca "w danym wątku or something :>" mu nie odpowiada :-P

Pozdrawiam
Vicky

EOT
:P

65. Data: 2007-12-03 10:01:36

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Gru, 09:01, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Raczej wybrnięcie Ci wychodzi ;>
> (bez insynuacji) :)

z tego co pamiętam, nie staram sie wybrnywać jakoś szczególnie :)

66. Data: 2007-12-03 10:01:59

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sky"
>
> o ile wybrnięciem zwać używanie eot
>
> Widocznie rozmówca "w danym wątku or something :>" mu nie odpowiada :-P

odpowiada odpowiada
ale te jego odpowiedzi
nie odpowiadają kryteriom
jakie stawia odpowiadającym mu
odpowiedziom -czyli tendencyjność ;P

> EOT
> :P

EOT to teraz taka wasza nowa wersja
"kończę waść-wstydu sobie oszczędzę"? ;P

I to miał byc ten genialny pomysł co
do przekazania na priva?! Toż to zwykły
rys ostracystyczny - w zemście za brak
możliwości uzyskania "satysfakcji"... ;)

67. Data: 2007-12-03 10:05:39

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Raczej wybrnięcie Ci wychodzi ;>
> (bez insynuacji) :)

z tego co pamiętam, nie staram sie wybrnywać jakoś szczególnie :)

---
To widać... ;P

68. Data: 2007-12-03 20:07:20

Temat: Re: zakładać
Od: " bazzzant" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> pokusa -
> znalaz=B3.=20
> si=EA=20
> misia na 50 metr=F3w i=20
> my=B6liwym i zn=F3w:
> postanowi=B3 za wszelk=B1=20
> prawdziw=B1, maszynow=B1=20
> metr=F3w, wycelowa=B3,=20
> si=EA dym=20
> rami=EA. Obraca=20
> psp bo mnie tu zawsze
> przestan=EA si=EA =B6mia=E6.
>
> =B6miej si=EA =B6miej -a tymczasem: mo=BFe by=B6 obci=B1gn=B1=B3...
> ....sp=F3dniczk=EA...bo ci go=B3y zadek wida=E6. ;P

Wchodzę w wątek, patrzę, "o TrenR odpowiedział", klikam, czytam, "kurwa,
straszne pierdoły ten TrenR wypisuje", czytam uważniej, "a nie, to Sky, palec
mi się omsknął"

69. Data: 2007-12-03 20:17:20

Od: " bazzzant" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> przychodzisz bo lubisz - ot co chciałem zakomunikować

Przyjmuję, pasuje.
Piszesz po sobie?

70. Data: 2007-12-03 20:17:59

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwiedzasz psp, mimo tego, iz doskonale wiesz, jakie 'pieprz....nie'
> tutaj zastaniesz :)
>
> --
> Fragile

Ty mały psychologu ;)

Inteligencja społeczna - testy
Eudaimonia w "Trójce"...
GDY...
Po ilu latach malzenstwa powinno sie wymieniac stare zony na mlodszy rocznik
Idioci