zakupy

1. Data: 2003-03-05 12:39:53

Temat: zakupy
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam cieplutko,

wiosna idzie, strasznie mam ochotkę kupić sobie jakiegoś fajnego kosmetyka,
albo ciuszka, a tu do wypłaty jeszcze tak daleko.

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-03-05 13:36:50

Temat: Re: zakupy
Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiosna idzie, strasznie mam ochotkę kupić sobie jakiegoś fajnego
kosmetyka,
> albo ciuszka, a tu do wypłaty jeszcze tak daleko.

ja jeszcze przed wyplata weszlam do Rossmana i zrobilam zakupy za cale 6
zlotych - lakier do paznokci Wibo w kolorze lekko braowym zmieszanym z kawa
z mlekiem (o dziwo trzyma sie na paznokciach juz drugi dzien, a w tym czasie
zdazylam wykonac kilka myc naczyn, pranie, przeryc kilka kilogramow
papierow - minimalnie tylko wytarly sie z koloru koncowki paznokci). Drugi
zakup to pomadka/blyszzyk tez Wibo w kolorze zblizonym do lakieru. Z
trwaloscia jak to w wiekszosci blyszzykow, ale zapach ma calkiem przyjemny.

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-03-05 14:52:27

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nina napisał:
> [...]

gdzie?-nie widze ;-)

pozdrawiam ta zimowa pora...brrrr

1. Data: 2003-03-05 15:01:36

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> gdzie?-nie widze ;-)
>
> pozdrawiam ta zimowa pora...brrrr

no nie przesadzaj, jeste lepiej niż gorzej, gdyby jeszcze nie ten mecz
dzisiejszy, przez którego dogrzało mnie gdzieś stojąc w KOLOSALNYM
korku......

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-03-05 15:34:49

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> gdzie?-nie widze ;-)
>
> pozdrawiam ta zimowa pora...brrrr

chyba naprawdę zima wróciła w Wawie na natolinie nawet śnieg cały dzień pada
aneta (pragnąca zielonej trawy)

1. Data: 2003-03-05 16:20:42

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba naprawdę zima wróciła w Wawie na natolinie nawet śnieg cały dzień pada

ot wlasnie... pada pada.... a trawki nie widac... buuu
pozdrowka

czy naprawdę żaden krem na cienie nie działa? :(
chanel allure?
Nowa seria YR - spa
Hej, wesolo mi :)))) (dlugie)
Krem wybielajacy - La Roche Possay