zakupy w okolicach Warszawy

1. Data: 2001-09-04 13:18:08

Temat: zakupy w okolicach Warszawy
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Znacie jakies dobre sklepy ogrodnicze w okolicach prawobrzeznej Warszawy.
Bylam wczoraj w Dom i Ogrod, znecona reklama w gazecie (thuje, wrzosy
itd), ale przykro pisac o roslinach, ktore tam sprzedaja.
Chcialam kupic kilka gatunkow wrzosow, moze ktos wie gdzie....

Pozdrawiam,

Agata

2. Data: 2001-09-04 14:38:54

Temat: Re: zakupy w okolicach Warszawy
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itd), ale przykro pisac o roslinach, ktore tam sprzedaja.
> Chcialam kupic kilka gatunkow wrzosow, moze ktos wie gdzie....
Na wystawie "Zielen to Zycie" byly piekne rosliny.
Niedlugo beda "Skierniewice".
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2001-09-04 17:53:15

Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itd), ale przykro pisac o roslinach, ktore tam sprzedaja.
> Chcialam kupic kilka gatunkow wrzosow, moze ktos wie gdzie....

PO lewej stronie Wisły,w AlejiKrakowskiej na przeciwko McDonalda i ul 17
stycznia są dwa sklepy : prywatny i państwowy .
Jest w czym wybierać.

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach

4. Data: 2001-09-05 10:33:07

Od: Jacek Kądzik <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> itd), ale przykro pisac o roslinach, ktore tam sprzedaja.
> Chcialam kupic kilka gatunkow wrzosow, moze ktos wie gdzie....

Jadąc z W-wy do Jabłonny, po lewej stronie, ok. 300 m przed zwężeniem ulicy z
trójpasmóki na jednopasmówkę jest b. dobrze zaopatrzony duży sklep. W
niedzielę byłem tam po wrzosy, wybór mają rzeczywiście duży i - o dziwo -
wszystkie krzewinki opisane są gatunkowo. Ceny 4 do 5 zl/szt.

PZDR, JK

5. Data: 2001-09-05 16:08:14

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjezdzajac z Ursynowa w strone Piaseczna, na ul. Pulawskiej jest spory sklep
ogrodniczy "Melon", maja duzy wybor roslin stosunkowo niedrogo. Sa rowniez
wrzosce.
Ania

6. Data: 2001-09-06 07:57:23

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9n2kaf$jmo$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> itd), ale przykro pisac o roslinach, ktore tam sprzedaja.
> Chcialam kupic kilka gatunkow wrzosow, moze ktos wie gdzie....

Nie wiem ja k z wrzosami, ale tanie i ladne roslinki kupuje w sklepie
przy bylym PGR Brudno.
Grzesiek

7. Data: 2001-09-06 21:25:13

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyjezdzajac z Ursynowa w strone Piaseczna, na ul. Pulawskiej jest spory
sklep
> ogrodniczy "Melon", maja duzy wybor roslin stosunkowo niedrogo. Sa rowniez

A moge zapytac gdzie dokladniej? Jak to sie stalo, ze go przeoczylam.....

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
AkwaForum - magazyn akwarystyczny

8. Data: 2001-09-06 21:26:37

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Puławska 444, tel. 643 97 85. Jadąc z Ursynowa do Piaseczna - po prawej
stronie Puławskiej, tuż przed Mitsubishi.
Pozdrawiam - Danusia

9. Data: 2001-09-07 08:30:52

Temat: Odp: Re: zakupy w okolicach Warszawy
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak sie nazywaja te sklepy? Moze ma ktos telefon do tych sklepow...

Pozdrawiam, Agata

10. Data: 2001-09-07 12:39:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> --
> Dokladnie tam, gdzie napisala Danusia.Jest troche wsuniety w glab, dlatego
trudno go od razu zauwazyc
Ania

Kokornak
Nawóz na trawnik