Re: zal dupe sciska....

From: "skowronski" <r...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zal dupe sciska....
Date: Sun, 27 Jun 2004 23:28:53 +0200

> Pytając Cię czy chcesz wiedzieć nie miałem na myśli samej ochoty. Chodziło
> także o to ile jesteś w stanie dać od siebie, aby lepiej ją zrozumieć.
Miałem
> na myśli m.in. cierpliwość. Każdy ma jakąś granicę wytrzymałości i jest to
> zrozumiałe. Jednak im człowiekowi na czymś bardziej zależy, tym więcej
jest w
> stanie wytrzymać.

> Napisała przecież, że nie chce abyś zniknął. Skoro to Ci nie wystarcza to
> napisz jej wprost jakiego dowodu jej zaangażowania oczekujesz.

Wydaje mi sie ze w miare jasno dalem jej do zrozumienia ze byloby fajnie
gdyby odpisywala chociaz na smsy wczesniej niz po 24godzinach, pozatym
probowalem poruszyc troche delikatniejsze tematy, myslalem ze tak bedzie
latwiej. Jak zwykle - zmylka, zarcik i tematu nie bylo...

> Można podejść do tego inaczej - wtedy musieliście sobie okazywać
> zainteresowanie bardzo wyraźnie. Być może w jej odczuciu jesteście już na
> tyle blisko, że nie jest to tak konieczne.

watpie...

> A może faktycznie stało się coś
> takiego, że nie ma teraz ochoty do bliższych kontaktów, co nie jest
> jednoznaczne z tym, że chce Cię stracić.

czyli wracamy do cieprliwosci? ...to jeszcze ciekaw jestem dlaczego nie
moze mi o tym dac znac w jakis bardziej zrozumialy sposob.