zalamka

1. Data: 2006-06-15 10:34:32

Temat: zalamka
Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ja sie zalamie trzymalem farbe w samochodzie dzisiaj i wczoraj caly dzien
czy cos sie moze stac? farba dulux na opakowaniu przechowywac max w 30
stopni a to dzisiaj w samochodzie ponad 60 i co teraz? kolor inny bedzie czy
lepiej kupic nowa?

2. Data: 2006-06-15 15:24:21

Temat: Re: zalamka
Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

na wszelki wypadek ja przecedz bo prawdopodobnie zrobil sie kozuszek :(

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

3. Data: 2006-06-15 21:30:43

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze wymieszaj i nic nie będzie.

4. Data: 2006-06-19 10:42:03

Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

bynio wrote:

> Dobrze wymieszaj i nic nie będzie.

Duluxów się nie miesza! Maluje się taką galaretą. Jak pomieszasz będzie
zaciekać i słabo trzymać się ściany.

Karol

5. Data: 2006-06-19 20:29:12

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomciar napisał(a):
> Karol S napisał(a)
>
> Witam po raz pierwszy.
> Nie zgadzam się - całe mieszkanie pomalowałem duluxami rozcieńczonymi
> wodą i jest wszystko ok. A mieszałem z wodą pomimo instrukcji bo nie
> wyobrażałem sobie malowania taka galaretą.

Maluje się akurat bez większego problemu, tyle że mniej wydajnie :D Ja
też troszkę rozcieńczałem, żeby zwiększyć wydajność farby. I nic nie
odłazi ani nie zaciekało.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

6. Data: 2006-06-20 20:02:28

Od: "tomciar" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol S napisał(a)
> [...]

jest wszystko ok. A mieszałem z wodą pomimo instrukcji bo nie wyobrażałem
pozdrawiam,
tomek

remont/malowanie/farba
Klimatyzator przenośny