zalane mieszkanie

1. Data: 2006-09-07 06:55:46

Temat: zalane mieszkanie
Od: "emeriks" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
dzis rano zauwazylem, ze w rogu sciany, ktora przechodzi miedzy kuchnia
pokojem pojawila sie mokra plama (widac ja w pokoju jak i po drugiej
stronie
sciany w kuchni). plama znajduje sie na styku tej ciany a sciany
zewnetrznej
budynku. pytalem dzis sasiada czy moze u niego sie cos wylalo ale
twierdzi
ze nie wiec stwierdzam ze to pewnie jakas nieszczelnosc na scianie
zewnetrznej budynku (widac ze cos tam juz bylo zalepiane). mieszkanie
jest
spoldzielcze-wlasnosciowe, ubezpieczone, swiezo po remoncie. zaraz
zrobilem
zdjecia zeby czasem nie bylo ze "przeciez ja tu nic nie widze"

teraz moje pytanie - co w takiej sprawie zrobic zeby czasem nie
skonczylo
sie na tym ze cos przeoczylem i do kogo to zglaszac?

za wszelkie informacje z gory dziekuje,

2. Data: 2006-09-07 08:06:37

Temat: Re: zalane mieszkanie
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. dzwonić do ubezpieczyciela i zgłosić szkodę :) - w warunkach umowy masz
napisane w jakim terminie
2. czekać na "likwidatora"
3. wskazać "likwidatorowi" szkodę
4. przeczytać i podpisać protokół
5. czekać na kasę

Krasnal, GG#1103

3. Data: 2006-09-07 11:17:57

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podstawowa sprawa - zgłosić do spółdzielni mieszkaniowej celem znalezienia
przyczyny (winnego), powinni dać opinię na piśmie dla ubezpieczyciela.
Dalej tak jak pisze Krasnal.

Pozdrawiam.
JacekG.

Czy Polska to lumpex europy?