Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III

1. Data: 2000-02-01 23:48:51

Temat: Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
Od: "LeGaba" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Cz. napisał(a) w wiadomości:

>Nie pozbawiam - one po prostu nie mysla.

A czy czują?

>Zwierzeta nawet nie udaja myslenia.

Zwierzęta potrafią myśleć. Jest to fakt udowodniony. Tylko czumista może
to fnordowac, ale Ty Michale chyba nim nie jesteś ;)
Udowodniono nawet, że zwierzeta moga posługiwać się mysleniem
abstrakcyjnym.

>Ale fakty sa nieublagane - nawet najgenialniejsze zwierze
>wyciada przy zdolnosciach 5-latka :-))))

Zdolności szympansa ocenia się na 4-6 letnie dziecko ludzkie,
A szympans nie jest najmadrzejszy wśród zwiarzaków.

>I takie sa fakty.
>Do tej pory nikt na swiecie nie nazwal szympansa anime sapiens :-)))

Ok. roku temu kilka krajów, zdaje się, ze z inicjatywy Nowej Zelandii,
podjęło próbe przeforsowania w prawie międzynarodowym, zapisu, o tym, że
kilka gatunków zwierzat (chodziło głównie o małpy) miałoby otrzymac
prawa prawie jak ludzie
Nie wiem jak obecnie rozwija sie ta inicjatywa..

>Ty jestes pierwszy - ale ja sie juz nie dziwie,

Jak widzisz - nie jest pierwszym.

>Jesli sam tego nie widzisz - prosze Cie tylko
>abys uwazal z kims sie zenisz :-)))
>Zoofilia jest karalna w Polsce :-))

>Badz ostrozny - jesli chcesz miec dzieci :-)))

>Dlatego, ze czlowiek posiada inna dusze niz zwierzeta - pochodzaca
>bezposrednio od Boga a nie jako wytwor procesow biologicznych.

>Czy widziales, aby lekarz czlowieka chorego
>traktowal jak zwierze?

Ja widziałam, nieraz, jak lekarze traktowali człowieka gorzej niz
zwierze.

>Czy czul, ze operuje zwierze czy czlowieka?

Dla lekarza, pacjent nie jest człowiekiem, tylko przedmiotem!!!
Obecnie w Polsce Świętokrzyskie Stowarzyszenie Pacjentów (nie wiem, czy
dobrze podaje nazwę) zbadało, że w całym kraju: zarówno w szpitalach jak
i w sądach (w sprawach przeciwko lekarzom) są łamane prawa pacjenta i
prawa człowieka.
Sprawa prawdopodobnie skończy się przed międzynarodowym trybunałem -
pacjenci przeciwko Polsce.

>Oczywiscie - z chwila smierci - wszystko zostaje wyzowolone
>z cierpienia. Zwierzatka kolego niestety znikaja na zawsze :-)

Mi się "podoba" znaczek na końcu Twojej wypowiedzi! :(((

LeGaba
"Nie złożę świadectwa, które kłamie Piekłu.
W sieć kościelnych sklepień nie wzniosę modlitwy"
(J. Kaczmarski)