zamrozony zolty ser?

1. Data: 2002-02-13 08:24:40

Temat: zamrozony zolty ser?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna zamrozic zolty ser w kawalku bez konsekwencji, tzn ze po
rozmrozeniu bedzie sie nadawal jedynie do wyrzucenia?
Asia z pozdrowieniami

1. Data: 2002-02-13 08:42:30

Temat: Re: zamrozony zolty ser?
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie raz mrozilam i nic sie nie dzialo, byl ok.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-13 09:20:15

Temat: Odp: zamrozony zolty ser?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4d8tl$p1u$...@s...icm.edu.pl...
> Nie raz mrozilam i nic sie nie dzialo, byl ok.

No to kamien spadl mi z serca. Mam duzo sera, a szkoda byloby go zmarnowac.
A moje pytanie jest spowodowanezlymi doswiadczeniami, mianowicie zamrozeniem
w swoim czasie twarogu, ktory po rozmrozeniu kruszyl sie, byl suchy i co
najwazniejsze, zupelnie stracil smak.
Asia

1. Data: 2002-02-13 09:29:18

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys zamrozilam, bo mialam 0,5 kg z PL i po rozmrozeniu byl niedobry.
A sam w sobie byl to dobry ser, bo pierwsze pol kilo polecialo bez mrozenia
na kanapki.

*******
m-gosia
*******

1. Data: 2002-02-13 09:30:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozna zamrozic zolty ser w kawalku bez konsekwencji, tzn ze po
>rozmrozeniu bedzie sie nadawal jedynie do wyrzucenia?
>Asia z pozdrowieniami

Mnie wychodzi odmrozony jakis taki, no nie smakowal mi w ogole,
ale jak sie zamrozi dowolna ilosc startego (grube oczka) to to
jest SKARB! jak go nie upchasz na zgniecionosc, to bedzie luzem i
z pudelka z zamrazalnika mozna uzywac od razu, nawet na kanapke -
zamiast plasterka sera, sa wiorki, ale ani kanapce ani Tobie nie
powinno to szczegolnej roznicy robic

Krysia

P.S. Tak samo robie ze swieza tarta bulka.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-13 09:56:47

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie lepiej zamrażają się bardziej tłuste sery żółte, ja to robię od
kilku lat i sobie chwalę, ale zawsze uważam by ser był tłusty i taki bardzo
sprężysty w tedy wszystko jest ok.
Dorunia

1. Data: 2002-02-13 10:53:43

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4dd7f$k6u$...@n...tpi.pl...

> Generalnie lepiej zamrażają się bardziej tłuste sery żółte, ja to robię od
> kilku lat i sobie chwalę, ale zawsze uważam by ser był tłusty i taki
bardzo
> sprężysty w tedy wszystko jest ok.

Ło matko, to nie jest jednak tak rozowo z tymi serami. Tarkowac mi sie nie
chce, ani recznie ani maszynowo (kto umyje robota?) syn jest specem od
zapiekanek z serem i uzywa _tylko_ plasterkowanego:-) Dorunia, a ile powinno
byc procentowo tej tlustosci, coby bylo OK?
Asia

1. Data: 2002-02-13 17:27:45

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a z ciekawosci - ile to jest duzo? u mnie ser zolty idzie na tony:)

1. Data: 2002-02-14 08:04:55

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4e7e3$7it$...@p...acn.pl...

> a z ciekawosci - ile to jest duzo? u mnie ser zolty idzie na tony:)

3 kg, no teraz moze 2,8 kg, to duzo czy malo:-))
Asia

1. Data: 2002-02-14 22:58:51

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>
> A moje pytanie jest spowodowanezlymi doswiadczeniami, mianowicie
zamrozeniem
> w swoim czasie twarogu, ktory po rozmrozeniu kruszyl sie, byl suchy i co
> najwazniejsze, zupelnie stracil smak.

Mrożę biały ser, bo w domu mam spory przerób i nie chce mi się jeżdzić co 2
dni do sklepu... Kostki zawijam w foliowy woreczek do zamrażania żywności
albo wkładam do pojemnika i siup do zamrażary :) Tylko, że u mnie taki ser
siedzi sobie w zamrażaże max tydzień. Potem wrzucam do lodówki i na na drugi
dzień mam pyszny, smakowity, świeży serek. :) Jeśli chodzi o zamrażanie
żółtego, to właśnie się rozmraża i będę go jadła na śniadanie. Mam nadzieję,
że będzie równie dobry jak przed zamrożeniem...

Anka - stsal

Obiecana Książeczka (bardzo dlugie)
OT - 13-tka, a szczesliwa :)
Praca dla kucharza [SPAM - ogłoszenie o pracy]
poszukuje miesa z cynamonem
Postne potrawy