zanik bolu pierski w ciazy

1. Data: 2006-09-07 05:57:53

Temat: zanik bolu pierski w ciazy
Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich

Chcialbym zapytac czy zanik bolu piersi u Kobiety w 10 tygodniu ciazy
moze swiadczyc o czym niedobrym?

Przezylismy juz 2 poronienia, wszystkie skonczyly sie w przed 10
tygodniem. Boimy sie, ze teraz znow stanie sie najgorsze.
Zona przyjmuje codziennie luteine i mala dawke aspiryny.

bede wdzieczny za wszystkie informacje, link do specjalistycznych
artykulow itp.

pozdrawiam
Marek

2. Data: 2006-09-07 06:32:35

Temat: Re: zanik bolu pierski w ciazy
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marras" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodniem. Boimy sie, ze teraz znow stanie sie najgorsze.
> Zona przyjmuje codziennie luteine i mala dawke aspiryny.

Poszłabym jednak zrobić usg. Aczkolwiek moje doświadczenia oczywiście nie
muszą być miarodajne. Co do luteiny - oczywiście można to przyjmować dla
spokoju sumienia, bo nie zaszkodzi, jednak prawda jest taka, że progesteron
podawany w pierwszym trymestrze to placebo, a stosuje się to chyba wyłącznie
z przyzwyczajenia.......

Pozdr. Ewa

3. Data: 2006-09-07 08:37:36

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniem. Boimy sie, ze teraz znow stanie sie najgorsze.
> Zona przyjmuje codziennie luteine i mala dawke aspiryny.

Witam,
dla spokoju sumienia zadzwonilabym do lekarza i poszla moze na usg.Jezeli
zona nie czuje bolu w podbrzuszu,nie krwawi to pewnie wszystko jest
dobrze,ale rozumiem Wasze obawy.Sama poroniłam 4 razy,w kazdej ciazy bralam
luteinę ,duphaston i no-spe.Nie pomogło.Pomogla zmiana lekarza i zastrzyki z
Kaprogestu,takze lezenie.Ale taka była moja sytuacja,u Was wszystko moze
wyglądac inaczej,ja po 4 poronieniu zrobilam bardzo duzo badan,ktore odkryły
przyczynę poronien,ale jak napisalam,wczesniej zmienilam lekarza... Mam
nadzieję,ze u Was wszystko będzie dobrze.Jezeli mielibyscie jakies
pytania,to zapraszam na priva.Troszkę przeszłam w staraniach o dziecko i
podzielę się doswiadczeniami i wsparciem.
pozdrawiam
Iwona

4. Data: 2006-09-07 23:53:59

Od: "ds" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym zapytac czy zanik bolu piersi u Kobiety w 10 tygodniu ciazy
> moze swiadczyc o czym niedobrym?

To zależy co rozumiemy pod pojęciem "zanik".
Jeśli ból był, a nie ma go przez ponad tydzień, warto by było wykonać jakieś
badania, choćby usg dla sprawdzenia czy wszystko jest OK.
Ale jeśli ów "zanik" trwa kilka dni, np. 3-4, to jeszcze nie ma powodu do
niepokoju, bo ból jeszcze może się pojawić.
Również panikowałam podczas mojej ciąży kiedy piersi przestawały mnie boleć.
Jednak po kilku dniach ból pojawiał się ponownie. I też bolały bardzo
różnie - raz bardziej, raz mniej, raz prawie wcale, bywało, że w ogóle ich
nie czułam przez jakieś 4 dni.

Zatem moja odpowiedź brzmi NIE, ale jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości,
warto porozmawiać z lekarzem, zrobić badanie, bo po co niepotrzebnie się
stresować.

rezonans a jedzenie
Klucha w gardle
formalina i bezynfekcja skarpet oraz butow
formalina i bezynfekcja skarpet oraz butow
Kleszce - nietypowe choroby