zapach kopru przy krojeniu????

1. Data: 2005-06-21 11:35:27

Temat: zapach kopru przy krojeniu????
Od: "domka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie posiekałam koper do zamrożenia
niepokoi mnie jego zapach, pachnie trochę jak aceton
czy to normalne, że przy krojeniu ma taki intensywny-niekoperkowy
zapach????????

pozdr
dominika

2. Data: 2005-06-21 11:58:12

Temat: Re: zapach kopru przy krojeniu????
Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "domka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> właśnie posiekałam koper do zamrożenia
> niepokoi mnie jego zapach, pachnie trochę jak aceton
> czy to normalne, że przy krojeniu ma taki intensywny-niekoperkowy
> zapach????????

hmm... odczucie zapachu to rzecz chyba wzgledna, jednak ja sie z czyms takim
nie spotkalam.. Czy jestes pewna ze owo ziele ktore kroisz to na pewno
koper? Zbierałas je sama czy kupilas?
Pzdr. Magda

3. Data: 2005-06-21 12:36:23

Od: "domka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jestes pewna ze owo ziele ktore kroisz to na pewno
> koper? Zbierałas je sama czy kupilas?
> Pzdr. Magda

koper na 100%
jestem w ciąży ale przy wcześniejszym siekaniu kopru np do kapusty nie
czułam takiego zapachu i już sama nie wiem czy to ze mną coś nie tak czy z
tym koprem;)

4. Data: 2005-06-21 13:53:56

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

domka wrote:

> koper na 100%
> jestem w ciąży ale przy wcześniejszym siekaniu kopru np do kapusty nie
> czułam takiego zapachu i już sama nie wiem czy to ze mną coś nie tak czy z
> tym koprem;)

Hm, może daj komuś jeszcze do powąchania, tak na wszelki wypadek...
Choćby sąsiadce. Do różnych rzeczy można porównywać zapach kopru, ale do
acetonu...?

PWZ

5. Data: 2005-06-23 02:07:15

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

domka wrote:

> [...]
> niepokoi mnie jego zapach, pachnie trochę jak aceton
> czy to normalne, że przy krojeniu ma taki intensywny-niekoperkowy

Pierwsze pytanie sie nasuwa: czy jestes w ciazy, ale z dalszych
odpowiedzi juz widze, ze tak. Daj komus innemu do powachania, albo
zamroz i powachaj po urodzeniu :))

Magdalena Bassett

Ogórki małosolne-kwiatkiem do góry???
Sernik na zimno dla taty:)