zapachy do nawilżacza

1. Data: 2010-01-17 17:42:12

Temat: zapachy do nawilżacza
Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - chodzi o zapachy dolewane do wody do nawilżaczy
ultradzwiękowych, by był ładny zapach w pomieszczeniu.

Niestety nie mogą być na bazie oleju, co jest wyraźnie napisane w
instrukcji - muszą być na alkoholu lub wodzie.

gdzie coś takiego mogę kupić? Na razie dolałem kapkę wody toaletowej o
zapachu kowalii, ale strasznie śmierdzi :(((

MS

2. Data: 2010-01-17 17:49:52

Temat: Re: zapachy do nawilżacza
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
>
> gdzie coś takiego mogę kupić? Na razie dolałem kapkę wody toaletowej o
> zapachu kowalii, ale strasznie śmierdzi :(((

Dolej odrobinę indolu - stężony śmierdzi jak GWno, ale rozcieńczony pachnie
jaśminem.

3. Data: 2010-01-17 18:04:31

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dolej odrobinę indolu - stężony śmierdzi jak GWno, ale rozcieńczony
> pachnie
> jaśminem.

Dzięki za konstruktywną odpowiedź :))
Można jeszcze skatolu i fenolu.

A zresztą po co dolewać - mozna taniej czegoś dodać :))

A może olać ten zapis z instrukcji i dodać olejku? Może sa na grupie ludzie
co tak robią i działa?

MS

4. Data: 2010-01-23 11:53:16

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

> A może olać ten zapis z instrukcji i dodać olejku?

Jak ci się znudził nawilżacz... spróbuj. W najlepszym przypadku przestanie
wytwarzać mgiełke i wystarczy jego baaardzo dokładne umycie, w najgorszym
szlag trafi membranę.

J.

fuszera - co robić?
zacieki - docieplenie