zapachy meskie

1. Data: 2005-11-18 11:08:04

Temat: zapachy meskie
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewuchy, bo wy sie zapachowo znacie, ja to tylko Wild Musk i Kenzo Jungle
L'Elephant. I wanilia w kazdej ilosci. Juz sie wypowiadalam o babskich
zapachach.

A teraz szukam zapachu dla mezczyzny.
Bylam, wachalam, duzo roznych zwachalam i nie moge znalezc tego o co mi
chodzi. Mianowicie, to nie ma byc zapach kojarzacy sie z Jamesem Deanem ani
Georgem Clooneyem, ma byc zapach kojarzacy sie z cieplym czystym facetem.
ma pasowac do tshirta, okularow oraz kabli komputerowych. A te wszystkie
zapachy, ktore zdarzylo mi sie wachac sa albo bardzo agresywne, albo
megaslodkie (w sensie jestem fanem Westlife i pod spodem mam bialy
podkoszulek C.Kleina), albo znowu bardzo morskie. Po moich zapachach widac
mniej wiecej dokad zmierzam: cieplo, ciezko, korzennie. Waniliowo chetnie.
Jedyny zapach, ktory MOGLBY ewentualnie dac rade to Angel for men. nuta
wanilii i czekolady dosc intensywna, natomiast na papierku rozwija sie w
cos bardziej owocowego. ale to by bylo mniej wiecej cos w ten desen. Nie
musi byc to nic drogiego ani trwalego, na dobra sprawe wystarczylby
dezodorant w sprayu gdyby nie bylo nic innego.

Pomozcie, bom zagubiona niczym pijane dziecko we mgle zapachow :)

A. Moj ukochany zapach do tej pory meski - Obsession C.K. niestety uzywa go
moj ojciec i wolalabym to skojarzenie zachowac :)

--
Boska

Jon: Some people have something exciting and new happen to them every
single day!
Garfield: Sounds monotonous

1. Data: 2005-11-18 15:55:21

Temat: Re: zapachy meskie
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

hmm..
a wachalas moze EGOISTE PLATINUM CK?

Contradition CK
Envy GUCCI
Yohji Yamamoto

az tańszych możesz przejść się do Yves Rocher - jest taka seria baaaaardzo
korzenna NATURE - mnie sie osobiście nie podoba ale jeśli ktoś lubi ciężkie
zapachy to może akurat ?

1. Data: 2005-11-18 16:07:41

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Nov 2005 16:55:21 +0100, m...@b...pl wrote:

> [...]
> korzenna NATURE - mnie sie osobiście nie podoba ale jeśli ktoś lubi ciężkie

o, dziekuje, na pewno powacham, acz Yves Rocher nie widzialam w Dublinie.
cena nie gra roli w sumie. po prostu ma byc taki jaki chce.

moglby ktos wypuscic serie zapachow dla nerdow :]

--
Boska

Garfield: Rats! I just finished a 14-day diet, and all I lost was 2 weeks

1. Data: 2005-11-29 11:14:51

Od: "regi" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Garfield: Sounds monotonous

>zdaniem mnie i mojej kolezanki podejrzewamy ze najlepszym perfumem moze byc
perfum czarny adidas!!!

1. Data: 2005-11-29 11:24:59

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 12:14:51 +0100, regi wrote:

<tne, bo czemu nie>

> perfum czarny adidas!!!

dzidziu.

primo: tnij cytaty.
secundo: nie ma czegos takiego jak perfum. sa perfumy.
tertio: znajdz mi w czarnym adidasie nutki cieple, korzenne i nerdowskie a
cie ozloce. inaczej, znajdz mi w czarnym adidasie cokolwiek innego niz
nalepke "pachnie mna co drugi facet w lokalnej dyskotece", a uznam, ze sie
mylilam.

co byloby, przyznam, przyjemna odmiana.

--
Boska

sygnaturke szlag trafil. a potem sie razem zgubili

1. Data: 2005-11-29 11:27:53

Od: "regi" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy perfum to adidas czarny

1. Data: 2005-11-29 11:30:41

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 12:27:53 +0100, regi wrote:

> najlepszy perfum to adidas czarny
> Uzytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisal w wiadomosci
> Jungle

stracilam nadzieje, rece opadly mi jak liscie, uroczyscie.

amant.

--
Boska
w rozstroju sygnaturkowym i kodowalniczym.

1. Data: 2005-11-29 11:36:52

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Nov 2005 11:30:41 +0000, Boska napisał(a):

> stracilam nadzieje, rece opadly mi jak liscie, uroczyscie.

To może taki błękitny (dynamic pulse), skoro ma być adidas koniecznie?

puchaty

1. Data: 2005-11-29 11:40:37

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Nov 2005 12:36:52 +0100, puchaty wrote:

> To może taki błękitny (dynamic pulse), skoro ma być adidas koniecznie?
>
> puchaty

a gdzie przeczytane zostalo, ze w ogole ma byc adidas? :]

gdyby nie to, ze do swoich wlosow jestem przywiazana, i to cebulkami, to
wlasnie zaczelabym je sobie wyrywac z glowy.

--
Boska ze swiezo zrobionym frenczem. dumna jak swinia z ogonka

1. Data: 2005-11-29 11:45:17

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Nov 2005 11:40:37 +0000, Boska napisał(a):

> a gdzie przeczytane zostalo, ze w ogole ma byc adidas? :]

Regi dwa razy pisał o czarnym. Pomyślałem, że wkurzyło Cię to, że się kolor
powtórzył.

> gdyby nie to, ze do swoich wlosow jestem przywiazana, i to cebulkami, to
> wlasnie zaczelabym je sobie wyrywac z glowy.

Ja polecam plastry z woskiem. Co prawda używałem ich przeciwko włosom na
karku ale też byliśmy ze sobą blisko.

puchaty

sklep z akcesoriami do manicure- najlepiej Kraków
Tusz Loreal Voluminous
[OT] Swiat Kobiety
w telewizji powiedzielii
kosmetyki goldwell