zapachy z warzywniaka

1. Data: 2005-09-18 10:57:52

Temat: zapachy z warzywniaka
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

nic dla mnie nie pachnie piekniej, jak surowy ogorek, czy pomidor dojrzaly
na sloncu. czy sa zapachy, ktore maja duzo wspolnego z zapachami warzyw?

i przy okazji - nie wiecie, gdzie mozna kupic ten zapach?:

Eau de Parfum Green Tea And Bamboo - Bardzo mocny, wytrawny zapach świeżo
skoszonej trawy. Przyziemny? Tak, bo blisko ziemi. Jest chłodny i wyważony.
A lekkości dodaje mu nuta zielonej herbaty. Studzi emocje i chłodzi skórę
(Lepo, 100 ml: ok. 60 zł).

1. Data: 2005-09-18 11:08:21

Temat: Re: zapachy z warzywniaka
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Sep 2005 12:57:52 +0200, in pl.rec.uroda "ruua"
<t...@i...net.pl> wrote in
<432d436c$0$6500$f69f905@mamut2.aster.pl>:

>nic dla mnie nie pachnie piekniej, jak surowy ogorek, czy pomidor dojrzaly
>na sloncu. czy sa zapachy, ktore maja duzo wspolnego z zapachami warzyw?

Les Belles, Nina Ricci, zielone. Do kupienia np. tu:
http://www.perfland.pl/x_C_Dz__P2_135410146.html

http://www.mydlarnia.wroc.pl/lepo7.htm.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-09-18 11:20:30

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Les Belles, Nina Ricci, zielone. Do kupienia np. tu:
> http://www.perfland.pl/x_C_Dz__P2_135410146.html

mialam!!!:) piekne, szukam dalej:)

> http://www.mydlarnia.wroc.pl/lepo7.htm.

dzieki, nie widze cen, ale juz do nich pisze.

1. Data: 2005-09-18 13:01:35

Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy ruua napisał(a):

| nic dla mnie nie pachnie piekniej, jak surowy ogorek, czy pomidor
| dojrzaly na sloncu. czy sa zapachy, ktore maja duzo wspolnego z
| zapachami warzyw?

Są takie perfumy "Eau de campagne", o ile dobrze googlam, to Sisley.
Osobiście nie wąchałam, ale koleżanka twierdzi, że to właśnie taki
trawiasty zapach (a zakładam, że takie też Cię interesują).

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-09-19 06:02:03

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/18/2005 12:57 PM,Użytkownik ruua usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> A lekkości dodaje mu nuta zielonej herbaty. Studzi emocje i chłodzi skórę

No to ja polecę zapach, który też jest blisko natury. Pachnie jak las po
deszczu, kiedy do runa zaczynają docierać pierwsze promienie letniego
słońca. Iglasty las :) To "Ozone" Sergio Tacchiniego (sorry za
ewentualnie pokręconą pisownię). Coś pięknego :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-19 12:26:20

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> nic dla mnie nie pachnie piekniej, jak surowy ogorek, czy pomidor dojrzaly
> na sloncu. czy sa zapachy, ktore maja duzo wspolnego z zapachami warzyw?

Warzywnych to chyba nie znam.
Moj "zielony" zapach to Parfum d'Ete Kenzo - na lato jedyny.

m.

1. Data: 2005-09-19 13:34:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruua wrote:
> Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> mialam!!!:) piekne, szukam dalej:)

tyz mialam. chyba pierwszy raz sie natykam kogos, kto tez
to mial :) troche slodkie, ale git.

-- kasica

1. Data: 2005-09-19 13:36:40

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-19 15:34:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> tyz mialam. chyba pierwszy raz sie natykam kogos, kto tez
> to mial :) troche slodkie, ale git.

To mnie też dołącz do listy.
Dawno bo dawno, ale zawsze.
Ale za fajne uważam je do tej pory.
I one wogóle słodkie nie były - były do szpiku kości orzeźwiające jak
liście pomidorów :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-09-19 16:18:40

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> tyz mialam. chyba pierwszy raz sie natykam kogos, kto tez
> to mial :) troche slodkie, ale git.

kurcze - dopiero jak zobaczylam zdjecie, to mi sie przypomnialo, wieki temu
mialam:) dla mnie ten zapach nie byl slodki, tylko taki owocowy. jak ci sie
ten zapach podobal, to jeszcze fajna byla taka jedna escada limitowana, co
jeszcze niedawno ja mozna bylo kupic na pedecie - takie owoce, ze hej:)

1. Data: 2005-09-19 16:19:53

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

ania, to ty bylas wczoraj w tvn style?:)

kolczyk w pępku
YR
Co na wypryski?
tonik Mincer i inne kosmetyki kojace zaczerwienienie
gdzie w krakowie zrobię dobrą trwałą