zapalenie dróg moczowych

11. Data: 2007-02-16 04:14:11

Temat: Re: zapalenie dróg moczowych
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Konopa" <l...@n...clan.pl> napisał w wiadomości
news:eqikn6$m71$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

Inwalida nie zna tej melodii, ale jest otwarty na nowinki :-)
Teraz Inwallida zakłada zbroję nieustępliwości i
wychodzi na arenę swoich słabości, pod pseudonimem Gladiator :-)
Idę toczyć walkę o staw kolanowy i nerki :-D

12. Data: 2007-02-16 06:42:07

Od: a...@i...org.pl szukaj wiadomości tego autora

witam,

Algraf tez walczy :-) 14 stycznia wywinalem orla z wozka elektrycznego i
zlamalem noge, pozniej przypetalo sie zapalenie pluc, a na koncu zapalenie
pecherza. tj inwalida walcze z moimi sikami czytajac wasze rozne sposoby na
walke z mikrobami, szable w dlon!!!

pozdr.
Arek

13. Data: 2007-02-17 00:59:58

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> pecherza. tj inwalida walcze z moimi sikami czytajac wasze rozne sposoby

I to w tej całej "zabawie", jest najważniejsze. Chęci i zapał.
Metody i zasoby, to sprawa drugorzędna.
W tej Wojnie, którą nazywamy: życiem.
W mojej ostatniej wojnie. Przeciwnik stracił od wczoraj,
trzecią broń (wodowstręt, wymioty, brak łaknienia).
Wymieniam mój miecz, na furaginową halabardę.
Wracam na arene go wykończyć.

Pozdroawiam
Gladiator

P.S. Pamiętaj! Najważniejsze, to nie ustępować pola.
Na wroga!!! Palić, gw....
Sorki, zagalopowałem się.
Z palenia, gwałtu i rabunku, nic nie będzie :-)

14. Data: 2007-02-17 17:50:12

Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <i...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
> trzecią broń (wodowstręt, wymioty, brak łaknienia).
> Wymieniam mój miecz, na furaginową halabardę.

---------------------------

Moge jeszcze polecic, poza wszystkimi juz podanymi wczesniej sposobami i
metodami
"kubek magnetyczny", ktory mozna kupic w sklepie medycznym. Cena kubka
wynosi okolo 50 zl. wiec nie jest mala, ale z tego co sie orientuje, sa
pozytywne rezultaty oddzialywania plynow pijacych z takiego kubka na
organizm.

Powiem tylko, ze znajoma osoba, ktora ma kamien na nerce pije plyny z
takiego kubka juz przez kilka lat, nie bierze lekow, nie ma boli, a kamien
sie nie powieksza. Co prawda nie pisze nic na ulotce o leczeniu pecherza,
ale ma ogolnie pozytywny wplyw na wspomaganie metabolizmu ludzkiego.

Nie namawiam nikogo do odstawienia lekow, ale mozna wspomoc ich dzialanie
plynami z takiego "kubka magnetycznego".

Udalo mi sie odnalezc taki "kubek magnetyczny" w intenecie i w zwiazku z tym
podaje link do strony.

http://www.daoshop.net/index.php?main_page=product_i
nfo&products_id=63

Bogusława

15. Data: 2007-02-17 19:40:49

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-02-2007 o 18:50:12 BogusławaP <d...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> wynosi okolo 50 zl. wiec nie jest mala, ale z tego co sie orientuje, sa
> pozytywne rezultaty oddzialywania plynow pijacych z takiego kubka na

Również mozna polecić stawanie na głowie. Trzeba tylko w to wierzyć,
wówczas z pewnością zadziała.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
http://www.pietrasiewicz.salon24.pl/
Ludzie rodzą się wolni i równi wobec prawa. Potem każdy musi sobie jakoś
radzić

16. Data: 2007-02-17 20:11:08

Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tnwrmbuc4zsuzp@adam...

> Również mozna polecić stawanie na głowie. Trzeba tylko w to wierzyć,
> wówczas z pewnością zadziała.
----------
Owszem, przy kolce nerkowej, ten sposob tez pomaga, slyszalam o tym sposobie
rowniez. Ale w tym przypadku trzeba wykazac sie troche umiejetnosciami
akrobatycznymi. I jeszcze hmm.. wypic troche akoholu, ktory dziala
rozkurczowo i chwilowa poprawa prawie pewna. Ale czy chodzi tylko o chwilowa
poprawe???

Bogusława

jakie leki na objawy negatywne schizofreni?
pl.soc.inwalidzi
zatajenie niepełnosprawności
odliczenie od podatku
Pity 2006