zapalenie pęcherza moczowego help!

1. Data: 2002-07-30 18:35:58

Temat: zapalenie pęcherza moczowego help!
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba mnie dopadło. Boli jak cholera, co chwilę biegam do toalety,
oczywiście tylko żeby pobolało ostro, bo siusiac nie ma za bardzo czym.

Wzięłam już 4 urosale i 1 apap.
Co trochę siedze w wannie z gorącą wodą.

Pomóżcie, bo wykorkuję z bólu.

pozdr

cherokee

2. Data: 2002-07-30 18:53:53

Temat: Re: zapalenie pęcherza moczowego help!
Od: "Rodzynka" <r...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Tez to mialam:((
Ale bez lekarza sie nie obylo:<
Niestety....lepiej biec do lekarza bo jak w moczu bedzie krew to dopiero sie
zacznie bol:(
MOzesz sobie robic nsiadowki...ponoc zmneijsza bol...mi niezbyt pomogly.
Pomogly dopiero leki.

Pozdrawiam
Adrianna.

3. Data: 2002-07-30 19:00:44

Temat: Odp: zapalenie pęcherza moczowego help!
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, ale lekarz dzisiaj, na pogotowie nie bardzo..
Poza tym chyba potrzebowałbym co 5 min. toalety.

A jak się najem czzosnku, to mi pomoże?
Bo urosalu więcej chyba nie można.

Ostatnio miałam tak w grudniu, z krwiomoczem, wtedy urosal pomógł od razu.
A dzisiaj nie chce.

pozdrawiam

cherokee

4. Data: 2002-07-31 08:00:52

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości

> Pomóżcie, bo wykorkuję z bólu.

To cholerstwo lubi sobie wracac niestety. Jak juz raz mialas to wraca jak
bumerang:-( . Z domowych sposobów to chyba wyczerpalas juz wszystkie - ze
swojej strony radzilabym Ci jak najwięcej pić - zatankuj z litr wody:-))
Zrobisz ladne si i utrudnisz bakteriom mnożenie sie:-)) W moim przypadku tak
jest ze im więcej wypiję wody tym rzadziej (czyli normalniej) chodzę do
ubikacji w takich sytuacjach. Lekarz tez zalecal mi piwo jako moczopędne.

Mi przewaznie mija po niecalym jednym dniu. zyczę zdrowia:-))))

HaNkA ZnAcHoRkA:-))

5. Data: 2002-07-31 09:41:47

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz trochę mi przeszło, dzieki.

Z zalecanych sposobów wybieram piwo:))))))))))))

pozdr

cherokee

6. Data: 2002-07-31 10:05:30

Temat: Re: Odp: zapalenie pęcherza moczowego help!
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale lekarz dzisiaj, na pogotowie nie bardzo..
> Poza tym chyba potrzebowałbym co 5 min. toalety.

a skad jestes? masz tam u siebie ostry dyzur urologiczny?
ja tak niedawno wyladowalam.
bolalo kilka ladnych dni, spac nie moglam w nocy, krew w moczu i tym
podobne atrakcje, srodki homeopatyczne nie pomogly.

> A jak się najem czzosnku, to mi pomoże?
> Bo urosalu więcej chyba nie można.

a no-spa? masz?

> Ostatnio miałam tak w grudniu, z krwiomoczem, wtedy urosal pomógł od razu.
> A dzisiaj nie chce.

mi tez zwykle domowe sposoby i no-spa pomagaly, a tym razem - nie.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

7. Data: 2002-07-31 11:12:44

Temat: Odp: Odp: zapalenie pęcherza moczowego help!
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad jestes? masz tam u siebie ostry dyzur urologiczny?

Pewnie i by sie cos takiego we Wro znalazło.
Dzięki, juz mi lepiej. Zakupię dziś jeszcze urosal.

Ile powinnam go jeszcze brać, by się doleczyć?

pozdr

cherokee

8. Data: 2002-08-02 07:30:43

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo urosalu więcej chyba nie można.
>
> Ostatnio miałam tak w grudniu, z krwiomoczem, wtedy urosal pomógł od razu.

I bedzie powracalo...
Wszelkiego rodzaju "uroseptyki" nie lecza zakazenia,
a tylko lagodza objawy. Bakterie zostaja w drogach moczowych
i wystarczy lekkie oslabienie organizmu i stan zapalny powraca.

Urosept jest lekiem wspomagajacym i nie powinno sie
go stosowac jako podstawowego.
Furagin trzeba zazywac 6 tbl przez 2 tygodnie, czego
nie wytrzyma Twoja cierpliwosc, albo watroba.

Celowanym lekiem na niepowiklane zapalenia
pecherza i cewki moczowej jest Ciprobay Uro,
ktory dziala bakteriobojczo na patogeny drog moczowych.
Latwe stosowanie przez 3 dni, daje skuteczne wyleczenie.

pozdrawiam
piotr

9. Data: 2002-08-02 15:12:26

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Aug 2002 09:30:43 +0200, pezet <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> ktory dziala bakteriobojczo na patogeny drog moczowych.
> Latwe stosowanie przez 3 dni, daje skuteczne wyleczenie.
Powiedział rep firmy Bayer. Dla niewtajemniczonych przedstawiciel
medyczny.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

10. Data: 2002-08-02 16:37:05

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedział rep firmy Bayer. Dla niewtajemniczonych przedstawiciel
> medyczny.
>
> living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

Podziwiam merytoryczną wartosc komentarza...

Jesli podobnie wyglada cytowana strona www,
to wole tam nie zagladac.

pz

uczulenie na slonce???
Re: rak pluc