zapalenie pluc

1. Data: 2011-06-25 08:07:11

Temat: zapalenie pluc
Od: Emilia Dadej <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z zapaleniami płuc, bo nie wiem czy mój przypadek jest
normalny, czy lepiej zmienić lekarza? Otóż przebieg mojej choroby ma
się tak:
- sobota 11.06.11r. pojawił mi się stan podgorączkowy, zacząłem brać
ibuprofen 3x400mg, w nocy zalewały mnie poty, że aż pościel miałam
całą mokrą,
- niedziela 12.06.11r. gorączka ok. 38. biorę dalej ibuprofen, w nocy
znów mocno się pocę.
- poniedziałek 13.06.11. mam już gorączki 38,7 C, idę do lekarza,
numerek dopiero na 16:20, lekarz osłuchuje płuca, mówi że nic nie
słyszy, brak kataru, stwierdza zaczerwienienie gardła, i zaczynam
kasłać, przypisuje mi rutinoscolbin i zaleca dalej brać ibuprofen,
Zaczynam coraz bardziej kasłać, gorączka codziennie ok. 38 C, w nocy
dalej się mocno pocę, dreszcze. Od ibuprofenu zaczynam mieć luźne
stolce, zapisuje się do lekarza na czwartek, lekarz przypisuje mi
zamiast ibuprofenu antybiotyk Zinnat 500mg x2 dziennie i zleca
prześwietlenie płuc, mocz, krew.
-piątek 17.06.11r. ponowna wizyta u lekarza z wynikami, okazuje się z
rtg i badań że mam zapalenie płuc, zmienia mi zinnat na zastrzyki 2x
dziennie Biotraxon 1g przez 5 dni.
Pomimo antybiotyku dalej gorączkuje ok. 38 C (głownie już tylko
wieczorami i w nocy dalej się mocno pocę).
-poniedziałek 20.06.11r. idę na konsultację do szpitala, przypisuja mi
dodatkowo antybiotyk Sumamed 500mg x1 dziennie i wykrztuśny ACC600,
zaczynam mieć wyraźną poprawę, przestaję gorączkować, zostaje mi
kaszel.
-środa 22.06.11r. lekarz kończy leczenie, nie musze już brać
antybiotyków, stwierdza że kaszel po zapaleniu płuc jest normalny i
będę jeszcze długo kaszlała, wracam do pracy.
Kaszlę do tej pory, czasami strasząc ludzi w pracy, bo jest to dalej
czasami bardzo mocny kaszel odkrztuśmy z płuc, że czuje się nawet jak
gruźlik, który straszy ludzi, bo na mój kaszel ludzie bardzo dziwnie
reagują, boja się ze mną przebywać i mówią że jestem chora, czy to
jest normalne?

2. Data: 2011-07-05 19:11:49

Temat: Re: zapalenie pluc
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego pytasz się na tej grupie, a nie na pl.sci.medycyna?

Odpowiedź zależy od kaszlu.
Ja dawniej po każdej grypie miałam kaszel minimum 3 msc,
jeśli nie wypadało to w okres pyleń.
Jeśli wypadało, trwało kilka miesięcy dłużej.
Takie zwyczajne pokasływanie.
Zwykle skutecznie kończył kaszel wyjazd w lepszy klimat.

Z treści jednak mam wrażenie, ale nie wynika,
że masz inny kaszel: mokry, męczący, więc zmień medyka.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Warto zajrzeć.
;Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Multaq 400mg 60szt -ceny na Zachodzie
Dusza wchodzi w cialo w momencie przerwania pepowiny