zapalenie ucha srodkowego

1. Data: 2001-07-08 16:15:24

Temat: zapalenie ucha srodkowego
Od: "-=- Onufry Zagloba -=-" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos z was wie co kupic na zapalenie ucha ?
(przypuszczalna przyczyna: basen+przeciagi)
tylko nie gadajcie glupstw, zebym sobie nie nalal
od ucha czegos na porost wlosow ;-)

2. Data: 2001-07-08 20:28:05

Temat: Odp: zapalenie ucha srodkowego
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=- Onufry Zagloba -=-" <z...@s...pl> napisał w
wiadomości news:9ia0jc$l9d$1@news.tpi.pl...
> czy ktos z was wie co kupic na zapalenie ucha ?
> (przypuszczalna przyczyna: basen+przeciagi)
> tylko nie gadajcie glupstw, zebym sobie nie nalal
> od ucha czegos na porost wlosow ;-)

do laryngologa. Atecortin wspomagajaco oraz DicloDuo (diclofenac) od bolu
raz dziennie.
Powinno minac mnie meczylo przez miesiac jak bylem w Zakopcu wiec i wakacje
byly troche zepsute.

3. Data: 2001-07-09 18:14:40

Temat: Re: zapalenie ucha srodkowego
Od: "Jerzy Matuszczak" <m...@p...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ktos z was wie co kupic na zapalenie ucha ?
> (przypuszczalna przyczyna: basen+przeciagi)
> tylko nie gadajcie glupstw, zebym sobie nie nalal

Stary doświadczony laryngolog podał mi taki sposób, który wielokrotnie sam
oraz moim dzieciom stosowałem. Zawsze pomagało. Kup 10 % roztwór
sulfacetamidum - są to krople do oczu (to nie pomyłka), najlepiej w
plastikowych pojemniczkach (aplikatorach). Podgrzej trochę najwyżej do
temperatury ciała (nie więcej) i przed położeniem się zalej całkowicie ucho
z którym masz kłopoty. Aby płyn nie wyciekł zabezpiecz ucho wacikiem.
Robiłem tak zawsze wieczorem przed snem. Srodek jest łagodny i bezpieczny.
Jest to najprostsza metoda pierwszej pomocy, przed ewentualnym dalszym
leczeniem - najczęściej już niepotrzebnym.

J. Mat.

4. Data: 2001-07-09 20:02:53

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Matuszczak napisał(a):

> [...]
> Jest to najprostsza metoda pierwszej pomocy, przed ewentualnym dalszym
> leczeniem - najczęściej już niepotrzebnym.

Mnie pomaga Antonalgin- tanie krople do uszu.

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Gdzie złoto przemawia, milczą języki*