Piwo i bol brzucha

1. Data: 2001-07-08 09:49:24

Temat: Piwo i bol brzucha
Od: a...@r...com.pl (Michauer) szukaj wiadomości tego autora

Jakie moga byc przyczyny bolu brzucha w okolicy pod zoladkiem (z lewej
strony) po wypiciu kufla piwa?, no moze dwoch, ale nie wiecej. Bol ten
pojawia sie po pewnym czasie. Nie wiem dokladnie jakie organy znajduja sie
w tej okolicy, ale w gre wchodza chyba tylko jelito cienkie i ewentualnie
sledziona. Czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem? A moze w piwie jest
jakis skladnik wywolujacy u niektorych osob takie odczucia.

Dzieki z gory za komentarze.

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:x...@i...pl

2. Data: 2001-07-08 19:46:07

Temat: Odp: Piwo i bol brzucha
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michauer" <a...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> jakis skladnik wywolujacy u niektorych osob takie odczucia.

trzustka , nie lubi alkoholu znajomy mial zapalenie to chodzil jak
naladowany i wył z bolu trzymajac sie sciany.

3. Data: 2001-07-08 20:12:49

Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> jakis skladnik wywolujacy u niektorych osob takie odczucia.

dodam z obserwacji na sobie ze piwo musi miec najmniejszy woltaz bo jak sie
pije jakiegos stronga to mam bol murowany a lightow moge pic dowoli i nie
czuje zgagi ani bolu.

4. Data: 2001-07-10 08:35:01

Temat: Re: Odp: Piwo i bol brzucha
Od: a...@r...com.pl (Michauer) szukaj wiadomości tego autora

08 lip 2001 Outsidre wrote:

>dodam z obserwacji na sobie ze piwo musi miec najmniejszy woltaz bo jak
>sie pije jakiegos stronga to mam bol murowany a lightow moge pic dowoli
>i nie czuje zgagi ani bolu.

Ale winko i wodka nie wywoluja takich objawow. Czy to tylko chodzi o
alkohol?

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:x...@i...pl

5. Data: 2001-07-10 12:45:09

Temat: Odp: Odp: Piwo i bol brzucha
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale winko i wodka nie wywoluja takich objawow. Czy to tylko chodzi o
> alkohol?

Nie tylko w piwie jest ekstrakt i gestosc tego ekstraktu ma znaczenie.
Szczegolnie nie lubie ciemnych piw gdzie jest gesty ekstrakt.

6. Data: 2001-07-11 10:00:26

Temat: Re: Odp: Odp: Piwo i bol brzucha
Od: a...@r...com.pl (Michauer) szukaj wiadomości tego autora

10 lip 2001 Outsidre wrote:

>Użytkownik "Michauer" <a...@r...com.pl> napisał w wiadomości

>Nie tylko w piwie jest ekstrakt i gestosc tego ekstraktu ma znaczenie.
>Szczegolnie nie lubie ciemnych piw gdzie jest gesty ekstrakt.

Acha, czyli chodzi o ekstrakt z chmielu, a nie o moc piwa w sensie
zawartosci alkoholu. Czyli takie piwko jak karmi byloby bardzo niewskazane.
Dzieki za pomoc :)

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:x...@i...pl

7. Data: 2001-07-11 10:36:53

Temat: Re: Piwo i bol brzucha
Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko w piwie jest ekstrakt i gestosc tego ekstraktu ma znaczenie.
> Szczegolnie nie lubie ciemnych piw gdzie jest gesty ekstrakt.

Zapewne mowisz o zawartosci maltozy (2 x glukoza), która zmusza trzustke do
gwaltownego wydzielania insuliny.
[em]

Dyskopatia wielopoziomowa.
solarium a tableki antykoncepcyjne