Dyskopatia wielopoziomowa.

1. Data: 2001-07-07 21:09:30

Temat: Dyskopatia wielopoziomowa.
Od: "tpsa" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyna lat 30 i troszkę cierpi na ww. schorzenie. Blokady , masaże ,
akupunktura , farmakologia nie pomagają. Prawdopodobnie jedynym wyjściem
jest poważna i ryzykowna operacja . Będę zobowiązany za wszelkie informacje
i uwagi.Pozdrawiam. Jarek z Wałbrzycha.

2. Data: 2001-07-07 21:48:30

Temat: Re: Dyskopatia wielopoziomowa.
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie to !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prosze trafic do gabinetu pana Tomasz Stengerta w POznaniu na ulicy Sw. Marcin,
gabinety "Calsos" (chyba tak sie to pisalo).. nie mam niestety namarow na
gabinet, ale prosze zaopatrzyc sie w telefon w poznanskim biurze numerow (61
913). Npewno pomoże, jest lekarzem rehabilitacji i jedynym w Polsce specjalista
z licencja miedzynarodowa Metody McKenziego (żadnego nastawiania, żadych
czarów - sama wybawilam pacjentów spod noza neurochirurga kilka razy) Nos do
gory i nie poddac sie. A jesli juz operacja TO NIE W POLSCE !!!!!! jakby co
dysponuje adresem kliniki austryjackiej, gdzie moja przyjaciolka po paralizu
jednostronnym, stanela ne nogi i.... dalej tanczy !!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam
Malgorzata
i prosze o kontakt w razie trudnosci

3. Data: 2001-07-08 09:21:44

Od: <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dysponuje adresem kliniki austryjackiej, gdzie moja przyjaciolka po paralizu
> jednostronnym, stanela ne nogi i.... dalej tanczy !!!!!!!!!!!!!!!

Do powyższej rady dodałabym: ...i koniecznie należy dostarczać w jedzeniu
kolagen. To z powodu jego niedoboru zaczynają się choroby stawów i kręgosłupa.

Pozdrawiam.Krystyna

4. Data: 2001-07-08 09:24:47

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-07-08 09:31:22

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
paralizu
> jednostronnym, stanela ne nogi i.... dalej tanczy !!!!!!!!!!!!!!!

Droga Małgorzato,
chciałbym delikatnie zauważyć, że nie powinno się kierować tak w ślepo
chorego na rehabilitację. Może jednak są jakieś istotne wskazania do
operacji? Może operacja jest tu już jedynym wyjściem? Może w tym przypadku
metoda McKenziego nic nie jest w stanie pomóc? W Polsce też się zdarzają
chorzy, którzy po paraliżu i po usunięciu dysku zaczynają tańczyć. A w
Austrii też się zdarzają chorzy, którzy po operacji dysku czują się gorzej.
Poza tym napisz, ile ta operacja w Austrii kosztuje.
Pozdrawiam :)
Piotr Zielinski
www.neurochirurgia.2p.pl
p...@a...gda.pl

6. Data: 2001-07-12 05:33:04

Od: "Jacek A." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze wlasnie OPERACJA I TO W POLSCE !
Przez prawie rok moja zona jezdzila na roznego typu terapie a wszyscy Oni
mowili to samo,
czyli zadnej operacji ! ,tylko kolejne zabiegi i cwiczenia ktore na pewno
tym razem pomoga.
Oczywiscie nic nie pomagalo a czas uciekal ( i pieniadze ).
Obecnie jest 10 miesiecy po zabiegu w szpitalu w Piekarach Slaskich, jezdzi
na rowerze ,chodzi po gorach
o oczywiscie tez tanczy !!!!!
Znamy tez przypadki ze operacja niewiele pomogla ,ale jest to zdecydowana
mniejszosc.

PS. Kto dal pani,pani Malgorzato prawo zabierania chorym nadzieje piszac
slowa cyt." A jesli juz operacja TO NIE W POLSCE !!!!!! " ,na to prawie
nikogo nie stac.
Kim pani jest ? Lokalnym krezusem finansowym,czy zona
(corka )polityka ?

Pozdrawiam

Jacek A.

7. Data: 2001-07-13 11:30:43

Od: "tuina" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem, czy dostales moj mail, dlatego powtarzam: warto sprobowac u
dobrego terapeuty manualnego. Podaj mail, to sprobuje znalezc Ci kogos w
poblizu
t...@i...pl
Użytkownik tpsa <m...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i7tqq$rfk$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2001-07-23 09:20:12

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeslalam Panu na poczte widomosc. Bardzo prosze o odpowiedz.

solarium a tableki antykoncepcyjne
Lenkocyty
informacje - usunięcie żoładka
NOWE serwisy informacyjne