zaparcie

1. Data: 2004-03-11 10:15:01

Temat: zaparcie
Od: "offtrg" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie ziola mozecie polecic na zaparcie i na zbierajace sie gazy? chodzi mi
o cos co mozna by stosowac codziennie. a moze jakies tabletki?

dzieki za pomoc.

2. Data: 2004-03-11 10:39:42

Temat: Re: zaparcie
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "offtrg" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> jakie ziola mozecie polecic na zaparcie i na zbierajace sie gazy? chodzi
> mi o cos co mozna by stosowac codziennie. a moze jakies tabletki?

ja ziół ci raczej nie polecam , szczegónie tych mieszanek , przynajmniej u
mnie działają drastycznie (okropne bóle), osobiście stosuje syrop Normalac
(bez recepty), skuteczny i bez boleści , a na wzdęcia np. polecam Espumisan
(także bez recepty)

pozdr Magda

3. Data: 2004-03-11 11:40:35

Od: "el\(k\)a" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"offtrg" <o...@p...pl> wrote in message
> jakie ziola mozecie polecic na zaparcie i na zbierajace sie gazy? chodzi
mi
> o cos co mozna by stosowac codziennie. a moze jakies tabletki?
>
> dzieki za pomoc.

Tabletki z rzewienia - działają rewelacyjnie i łagodnie, bez żadnych
dolegliwości
Są w dwóch postaciach: jedne za ok. 3,50 (10 zst), drugie 15 szt za 2 zł.

Ela

4. Data: 2004-03-11 11:48:00

Od: "Viktor" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej udaj się do lekarza- nawet tego rodzinnego,
Jeśli weźmiesz nie właściwy lek mogą zdarzyć Ci się tzw. zaparcia nawykowe
które się ciężko leczy i stanowią spory problem...
Dlatego do lekarza...
Poza tym zaparcia mogą świadczyć o czymś poważniejszym... ale o tym Powie
Tobie lekarz...

Pozdrawiam

5. Data: 2004-03-11 11:54:02

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tabletki z rzewienia - działają rewelacyjnie i łagodnie, bez żadnych
>dolegliwości
>Są w dwóch postaciach: jedne za ok. 3,50 (10 zst), drugie 15 szt za 2 zł.

Rany Boskie! Od tego sie mozna baaardzo uzaleznic (tzn. jelita sie uzalezniaja
i rozleniwiaja). Polecam herbatke Pu Erh (pije ze slodzikiem, bo niesmaczna
gorzka a dziala). Ostatnio bralam tabletki z aloesu - ze sklepu ze zdrowa
zywnoscia i naturalnymi lekami-ale napisy to tylko chinskie krzaczki i nie
wiem w sumie, co to zawiera. Za to ponoc nie uzaleznia. Zauwazylam, ze stosuje
coraz zadziej i coraz mniej. Chodzilam do lekarzy - byli bezradni (tzn.
przepisywali wszystko, co sie da, po odstawieniu lekow problem wracal)

Pozdrawiam,
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2004-03-11 12:05:12

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c2peb7$roh$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze offtrg

> jakie ziola mozecie polecic na zaparcie i na zbierajace sie gazy?
> chodzi mi o cos co mozna by stosowac codziennie.
Aktywność fizyczna - można codziennie

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

7. Data: 2004-03-11 12:43:28

Od: "offtrg" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości
> W news:c2peb7$roh$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze offtrg

> Aktywność fizyczna - można codziennie

jak sie siedzi caly dzien w robocie, to trudno w tym samym czasie o wysilek
fizyczny.

8. Data: 2004-03-11 12:54:06

Od: "el\(k\)a" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wzywaj imienia Pana boga na daremnie. A uzależnic to sie można od
wszystkiego jak sie nie mysli co sie robi

ela

9. Data: 2004-03-11 14:52:34

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wzywaj imienia Pana boga na daremnie. A uzależnic to sie można od
>wszystkiego jak sie nie mysli co sie robi

dzis dzien religii na grupie? hmm
moja sprawa, kogo wzywam.
Jak sie nie mysli, to sie podaje niesprawdzone sposoby - mowilam o tym, ze
srodki przez Ciebie podane po dluzszym stosowaniu powoduja zaparcia nawykowe,
nie podalas tej wiadomosci, wiec ja dodalam.

Pozdrowka

10. Data: 2004-03-11 15:21:59

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

offtrg wrote:

> jak sie siedzi caly dzien w robocie, to trudno w tym samym czasie o wysilek
> fizyczny.

Polgodzinny spacer, basen, jazda z/do pracy na rowerze - to takie
niewykonalne ?
Jesli rzeczywiscie niewykonalne, to kiepsko wroze Twojemu zdrowiu...

A na zaparcie jest IMHO najlepszy sok z polowy cytryny.

--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

Pseudomonas aeruginosa - drogi zakazenia?
Plomby chemoutwardzalne czy światłutwardzalne?
zlamanie nogi-rehabilitacja
Gdzie rodzić w Krakowie?
potrzebuje dobrego laryngologa w Poznaniu najlepiej na Ratajach