zlamanie nogi-rehabilitacja

1. Data: 2004-03-11 09:10:10

Temat: zlamanie nogi-rehabilitacja
Od: "once" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie po 6 tygodniacb zdjeto mi gips po zlamaniuw stawie skokowym.Poszedlem
zapisac sie na rehabilitacje-najblizsze wolne terminy w ...czerwcu.Czy w dwa i
pol miesiaca po zdjeciu gipsu rehabilitacja ma jakis sens?
pozdrawiam
once

2. Data: 2004-03-11 11:51:26

Temat: Re: zlamanie nogi-rehabilitacja
Od: "Viktor" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Im wcześniej się zacznie tym lepiej ale cóż takie są realia Polskie...
Można spróbować u lekarza rodzinnego albo ortopedy się dowiedzieć jakie
Cwiczenia można samemu wykonywać... ważne jest żeby nie było przy nich
bólu... ale to wszystko zalezy od upośledzenia ruchomości w stawie oraz typu
złamania jakie wystapiło...

pzdr
Viktor

3. Data: 2004-03-13 15:04:04

Od: "Rob" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Z doświadczenia wiem że po tym czasie będzie już w 90% w porządku...

Gdzie rodzić w Krakowie?
potrzebuje dobrego laryngologa w Poznaniu najlepiej na Ratajach
[ciaza] wzrost cisnienia
Operacje plastyczne (brzuch po ciąży)
pęcherzyk ciążowy