zaparzacz do kawy

1. Data: 2005-08-22 10:51:09

Temat: zaparzacz do kawy
Od: "agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie o włoskim zaparzaczu aluminiowym na 9 filizanek kawy? czy jest
sens to kupowac? to taki cisnieniowy ekspresik,ktory sie stawia na plycie
kuchenki. jakie sa wasze doswiadczenia?

2. Data: 2005-08-22 10:57:06

Temat: Re: zaparzacz do kawy
Od: "M" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysł jest przedni i kawa też :-)
Zainwestuj jednak w stalowy, bo o aluminium różne słuchy chodzą, a i kawa
lepsza.
Kawa z zaparzacza jest bardzo dobra, jest to bardzo szybki i prosty sposób
zaprzenia smacznej małej czarnej.
No i to upojne gulgotanie, kiedy kawa się przelewa do pojemnika .........

Polecam,
Magda

3. Data: 2005-08-22 10:59:08

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

| co sadzicie o włoskim zaparzaczu aluminiowym na 9 filizanek kawy? czy jest
| sens to kupowac? to taki cisnieniowy ekspresik,ktory sie stawia na plycie
| kuchenki. jakie sa wasze doswiadczenia?

generalnie to urzadzenie nie jest zle..
pokaz moze fotke..
ale AZ na 9 filizanek?
a co badzie, jak zechcesz zrobic 2 filizanki?

o ile mnie moja wyobraznia i pamiec niemyli, to ma to znaczenie w tego typu
urzadzaniach..
Barbara

4. Data: 2005-08-22 11:10:16

Od: "agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze chodzi o to,ze to 9 mikroskopijnych filizanek espresso?
Radzcie,moi mili:)

5. Data: 2005-08-22 11:23:20

Od: "Biggie" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest sens to kupowac? to taki cisnieniowy ekspresik,ktory sie stawia na
> plycie kuchenki. jakie sa wasze doswiadczenia?

Potwierdzam uwagi piszących wcześniej.
Kawa jest znakomita, bulgotanie cudowne,
a aromat rozchodzi się po całym domu :-)
Ja mam podobny zaparzacz na 6 filiżanek i zdecydowanie chodzi
o takie maleńkie filiżanki jak dla lalek ;-)
bo w zbiorniczku mieści się 1 i 1/2 szklanki wody.

Polecam :-)

Smacznej kawy

Biggie

6. Data: 2005-08-22 11:23:54

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze chodzi o to,ze to 9 mikroskopijnych filizanek espresso?
> Radzcie,moi mili:)

Ja mam taki, ale mały. Jeśli zamierzasz robić w nim kawę głównie dla
siebie, też kup mały.
Nie wiem czy na allegro, ale w sklepach z AGD można kupić takie małe, ale
nie aluminiowe, tylko stalowe.
Znalazłam też stronę w sieci z ładnymi zaparzaczami
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?&id3=1&id4=1

Ja ze swojego jestem BARDZO zadowolona. Aha - co jakiś czas trzeba wymienić
uszczelkę.

--
pozdrawiam, misiczka

"Kobieta, która publicznie się rozbiera,
przypomina mi reżysera filmu kryminalnego,
który na wstępie zdradza rozwiązanie."Alfred Hitchcock
http://misiczka.com

7. Data: 2005-08-22 11:25:23

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> moze chodzi o to,ze to 9 mikroskopijnych filizanek espresso?
> Radzcie,moi mili:)

Może jeśli nie wiesz o co chodzi, to po prostu spytaj sprzedawcy.... ?
Swoją drogą dużo łatwiej byłoby gdyby w opisie umieścił pojemność w
litrach (lub mililitrach) a nie 9 filiżanek - weź teraz dowiedz się
jakie filiżanki sprzedawca miał na myśli. :))
To tyle - bo czy, to jest warte tych pieniędzy nie mam pojęcia :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

8. Data: 2005-08-22 12:55:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biggie wrote:
(...)

> Ja mam podobny zaparzacz na 6 filiżanek i zdecydowanie chodzi
> o takie maleńkie filiżanki jak dla lalek ;-)
> bo w zbiorniczku mieści się 1 i 1/2 szklanki wody.

Ja mam taki na 1,5 szklanki, ale kosztował 35 zł. I nie jest
aluminiowy. Jakiś drogocenny ten na Allegro?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2005-08-22 12:57:32

Temat: Re[2]: zaparzacz do kawy
Od: m...@p...fm (M.A.K.) szukaj wiadomości tego autora

Tak, o te mikroskopijne. Kupilam mojej mamie zaparzacz na 6 i parzy
tylko dla siebie kubek kawy (najczesciej nie espresso a slabsza, ale
wazne, ze bez fusow, no i ten cudowny aromat w calym domu... mmmm....)

> To tyle - bo czy, to jest warte tych pieniędzy nie mam pojęcia :)

Jest warte, ale po co kupowac w sklepie, skoro mozna taniej? W
Conforamie w W-wie za 30 zl widzialam malutki, wychodzi z tego kolo
200 ml kawy (czyli jednoosobowka), a znajoma pani na stoisku AGD na
Stadionie Dziesieciolecia sprzedala mi wyzej wspomniany na 6
filizaneczek za ogromna sume 25 zl...

--
Pozdrowienia,
M.A.K. (Monika Anna)

INTERIA.PL. Portal z najlepsza wyszukiwarka. >>>
>>> http://link.interia.pl/f18ae

10. Data: 2005-08-22 18:12:18

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sens to kupowac? to taki cisnieniowy ekspresik,ktory sie stawia na plycie

Na gaz w sam raz. Miałem, rewelacja. Na płycie ceramicznej nie odwazyłem się
wypróbować - nie pokrywa całego pola grzejnego.

Pojemność liczona na filiżaneczki super - miniaturowe, po przeliczeniu mój
(chyba podobny) dawał kubek kawy. Tylko sitko trzeba było napełnić 2
łyżeczkami, nie do pełna :)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

Zupa Krem z selera