zapiekane papryczki

1. Data: 2003-08-08 10:48:54

Temat: zapiekane papryczki
Od: "haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

tak czytuje Wasza grupe i zawsze jestem glodna :)
Planuje dzisiaj na obiad zrobic takie danie:
przekrojona paryke wzdluz nadzieje pokrojonym, podsmazonym pomidorem z
cebulka i czosnkiem oraz podsmazonymi parowkami. Zasypie to serem, dodam
bazylie i czaber i pozawijam te nadziewane papryczki w sreberko i wstawie do
piekarnka.
Myslicie ze bedzie ok ? Czy trzeba cos dodac ?

1. Data: 2003-08-08 10:52:41

Temat: Re: zapiekane papryczki
Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "haszka" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> piekarnka.
> Myslicie ze bedzie ok ? Czy trzeba cos dodac ?
A po co przekrajać wzdłuż, można tylko odciąć "kapelusik, łyżeczką wydłubać
ziarna i napakować wnętrze, zakrywająć "kapelusikiem". Po co owijać w folię?
Papryka doskonale się zachowuje bez folii. Nie ma niebezpieczeństwa, że się
przypali.
makary

1. Data: 2003-08-08 10:53:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-08 12:48:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *haszka* skreślił te oto słowa:

> [...]
> piekarnka.
> Myslicie ze bedzie ok ? Czy trzeba cos dodac ?

J abym startego seru dodała tez do farszu, fajnie to wszystko bedzie
trzymał razem ze sobą ( ja tak robie, ale z ryzem , a nie z parówką).

Aha, w folie nie zawijam.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-08 10:59:16

Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekrojona paryke wzdluz nadzieje pokrojonym, podsmazonym pomidorem z
> cebulka i czosnkiem oraz podsmazonymi parowkami.

Parówki do papryki? Nutrie + chemikalia?
makary

1. Data: 2003-08-08 11:00:38

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

makaron wrote:

> Parówki do papryki? Nutrie + chemikalia?

tak jest, parowkowym skrytozercom mowimy stanowcze nie :)))

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-08 11:28:26

Od: "Another" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslicie ze bedzie ok ? Czy trzeba cos dodac ?

Pewnie będzie OK, ale parówki? Szczerze mówiąc nie polecam, znajomy
opowiadał mi, jak się je robi i od tego czasu nie jadam.

Wczoraj zrobiłem paprykę faszerowaną mięsem. Super wyszła. Do nadzienia
użyłem 1 kg mięsa mielonego (kupiłem gotowca, co mi tam), 2/3 szklanki ryżu
ugotowałem, zesmażyłem 20 dkg boczku na skwarki, na tłuszczu spod boczku
zeszkliłem 3 spore cebule. To wszystko do michy, dodałem 2 jajka, sporo
pieprzu i trochę gałki muszkatołowej (musi być wyraźne), dosoliłem
delikatem, dodałem 3 łyżki bułki tartej (przy kupnej mielonce coś musi
tłuszczyk wchłonąć), pęczek pietruszki, pęczek koperku, trochę majeranku i
sporo liści świeżej bazylii.
Wymieszałem, upchałem paprykę (7 dużych sztuk wyszło), podlałem blionem z
kostki i piekłem przez godzinę.
Naprawdę niezłe. Polecam.

-A.

1. Data: 2003-08-08 11:30:38

Od: "Another" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha, do farszu dodałem jeszcze 3 ząbki czosnku

1. Data: 2003-08-09 21:27:28

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Aug 2003 13:28:26 +0200, "Another"
<n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Wczoraj zrobiłem paprykę faszerowaną mięsem. Super wyszła. Do nadzienia
>użyłem 1 kg mięsa mielonego (kupiłem gotowca, co mi tam)

Znajomy pewnie nie opowiedzial Ci jak sie robi mielone mieso ;)
Poza tym po parowkach przynajmniej widac czy nie za dlugo lezaly...
przynejmniej po tych w folii.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-08-11 08:33:47

Od: MsbS <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zrobilem papryczki zapiekane w wersji wegetarianskiej. Odcialem
kapelusiki, wyjalem nasiona. Potem farsz: 200g fety (tlustej), 200g twarogu
(albo bialego sera), tez dosc tlustego, troche oliwy (okolo lyzki). Pare
zabkow czosnku (ja dalem 6, ale byly calkiem malutkie, pewnie ze 3 normalnej
wielkosci). Tymianek, oregano, bazylia. Wypelnilem papryki (starczylo na 3
sztuki), wstawilem do piekarnika (170 stopni). Wyjalem po okolo pol godziny
- papryka troche zmiekla, nie byla jednak calkiem rozciaptana, przyjemnie
chrupala. Pyszotka! Tylko trudno sie je - twarozkowe nadzienie wysypuje
sie... Ale i tak goraco polecam!

Marcin

mąka żytnia
bakłażan na grilla
przepis na pierogi z jagodami
poproszę o przepis na pizzę
cukinia z sadzonymi - danie jednogarnkowe