zapiekanka z cukinii - WYKONAŁAM!

1. Data: 2002-07-11 08:58:53

Temat: zapiekanka z cukinii - WYKONAŁAM!
Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie smakowała bardzo - dałam świeże oregano i bazylię!
Siedziała w piekarniku dość długo a my z trudem mogliśmy opanować
ślinotok...
I wszystko byłoby ok gdyby nie jedna moja wątpliwość, która wylazła już po
rozpoczęciu jedzenia...cukinia nie była bardzo miękka, momenatmi wręcz
twardawa (była młodziutka, w piekarniku zapiekanka była około godziny) - czy
ona powinna być wcześniej podduszona? Bo ja dałam surową pokrojoną w
kosteczke... Zjedliśmy bo ząbki w końcu mamy i to całkiem sprawne, ale
niepewność pozostała!

Dodam tylko, że do zapiekanki zajadaliśmy bagietke posmarowaną czosnkiem z
oliwą (taką z dodatkiem papryki ostrej) i podpieczoną w piekarniku - pycha!

Ponieważ zostało mi jeszcze 5 cukiń i kilka kabaczków (a znajomi już wszyscy
obdarowani), a na ogrodzie następne osiągają słuszne rozmiary to i
następnych przepisów na cukienię spróbuje...

A do zapiekanki - może mi autor (Liska, Talka) podpowiedzieć czy oryginalnie
ta cukinia ma być surowa czy już podpieczona?

Pozdrowienia,

--

Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl

1. Data: 2002-07-11 10:32:43

Temat: Re: zapiekanka z cukinii - WYKONAŁAM!
Od: "Talka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Claris <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agjha8$9hg$...@n...tpi.pl...

> A do zapiekanki - może mi autor (Liska, Talka) podpowiedzieć czy
oryginalnie
> ta cukinia ma być surowa czy już podpieczona?

ja robilam na surowo, całkiem spore kawałki, i tak fajnie skrzypiała pod
zebami,
ale jezeli taka wam nie zabardzo smakowała, to zawsze mozna troche
podgotowac, ale nie za długo zeby sie nie rozciapciała,
kazdemu według gustu
smacznego
Aneta

1. Data: 2002-07-11 11:41:28

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Talka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale jezeli taka wam nie zabardzo smakowała, to zawsze mozna troche
> podgotowac, ale nie za długo zeby sie nie rozciapciała,
> Aneta

nie jestem przekonana do podgotowywania cukinii - jak juz- to raczej
podsmazenia celem zmiekczenia..

tak sobie mysle tylko....Jola L-L

1. Data: 2002-07-11 15:29:35

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obdarowani), a na ogrodzie następne osiągają słuszne rozmiary to i
> następnych przepisów na cukienię spróbuje...

jeszcze tego spróbuj, my to w domku uwielbiamy :)
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis1.html

wkn

_ Filtry do wody pitnej z mineralizatorem - Odwrócona Osmoza - 280 litrow/24h - Atest, Gwarancja
Pooooomocy
Salatka bardzo kolorowa
Nie co, tylko czym jesc i gdzie to kupic? - Paryzanki (Paryzanie) pomocy!
poprawka konserwowych