zapijanie posilkow

11. Data: 2004-02-27 09:09:41

Temat: Re: zapijanie posilkow
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1n1c4$1o23
> pij yerba mate

Zaparzać siano? Nie działa. Znam to.. Ale, żeby nie było, że się nie staram,
to się postaram :-)))
Olik

12. Data: 2004-02-27 09:44:36

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olik" <d...@o...pl> napisał

> Tylko co z kawą? Ja mam b. niskie ciśnienie i jak nie wypiję kawy, to nie
> mogę normalnie funkcjonować.

gorąco polecam czerwoną herbatkę.
mi bardzo smakuje, a pobudza mnie znacznie lepiej niż kawa.. nie mówiąc o
tym, że zdrowsza :)))

--
ZygZag
at autograf pl

13. Data: 2004-02-27 09:44:42

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

taksobie mysle pije zielona herbate 4-6 kubelkow dziennie bo ponoc
przyspiesza przemiane materii + oczywiscie 2-3 kubelki wody :) . I teraz tak
sobie mysle jak przestane popijac herbate a zaczne tylko wode to czym
przyspieszyc przemiane materii ??? (tym bardziej ze narazie wysilek fizyczny
odpada bo mam gips na usztywnienie barku na jeszcze 2 tyg) tak ogolnie to
jestem Atkinsowcem :)))))))

P.S. nie jestem glodny i nie pragne slodyczy :)))))))

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

14. Data: 2004-02-27 10:21:05

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sobie mysle jak przestane popijac herbate a zaczne tylko wode to czym
> przyspieszyc przemiane materii ??? (tym bardziej ze narazie wysilek

A czemu trzeba czymś przyspieszać przemianę materii? Jeśli pijesz jakies
uzywki, to organizm jest rozregulowany, natomiast gdy się ich nie stosuje,
to poziom przemiany materii jest na takim poziomie jak trzeba.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

15. Data: 2004-02-27 10:33:41

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olik" <d...@o...pl> wrote in message news:c1n1f0$r07$1@news.onet.pl...

> [...]
> wiadomości news:c1n1c4$1o23
> nie
>
> Zaparzać siano? Nie działa. Znam to.. Ale, żeby nie było, że się nie
to siano ma guarane:-))) uadnie stawia na nogi
pzdr
aducha

16. Data: 2004-02-27 13:03:57

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2004 20:23:15 +0100, gapa <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał:

> zepsuty i działa wadliwie, a wtedy to już tylko DO może uratować
> sytuację.

eee? tylko DO?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

17. Data: 2004-02-27 13:04:57

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2004 08:14:09 +0100, Trapez
<t...@p...wp.pl> napisał:

> Spłukujemy soki trawienne przez co jedzenie nie jest prawidłowo
> strawione.
> To jeden z podstawowych błędów żywieniowych.

A jaki to daje efekt w dalszej kolejnosci??

18. Data: 2004-02-27 13:29:51

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> A jaki to daje efekt w dalszej kolejnosci??

Pokarm w początkowej fazie niedostatecznie strawiony, w dalszym procesie
trawienia, będzie przeszkadzać. Część poddana zostanie procesom gnilnym,
część w postaci nieprzetworzonej przedostanie się do krwi, inne pozatykają
kosmyki jelitowe, w końcu odłożą się jako kamień kałowy w jelicie grubym.
Krótko mówiąc niestrawione pozywienie w układzje daje wiele negatywnych
rzeczy.

19. Data: 2004-02-27 13:52:09

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu trzeba czymś przyspieszać przemianę materii? Jeśli pijesz jakies
> uzywki, to organizm jest rozregulowany, natomiast gdy się ich nie stosuje,
> to poziom przemiany materii jest na takim poziomie jak trzeba.

no tak ale jak jestem na diecie to moze sie spowolnic przemiana i wtedy nici
z diety. dobrze mysle ?

20. Data: 2004-02-27 14:00:20

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w

> eee? tylko DO?

no.. Dieta Oczyszczająca oczywiście ;)))))
jest troszkę takich.. łącznie z czasową głodowką (ostatnio szeroko
reklamowaną przez niejakiego Trapeza ;) (ukłony) do którego donosnego głosu
się przyłączam )

--
ZygZag
at autograf pl