zapraszam do obejrzenia ...

11. Data: 2001-02-19 20:16:10

Temat: Re: zapraszam do obejrzenia ...
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:96qfe4$ju7$...@n...tpi.pl...
[...]
> Działek jest 340 z tego tylko trochę ponad dwieście zagospodarowanych.
> Na resztę nie ma chętnych.
> Niektóre działki, (najczęściej narożne mają ponad 4 ary)
Zastanawiam się, jak to jest możliwe, że na starcie połowę gruntu
oddaliście a zagospodarowanych jest tylko 2/3. Dlaczego nie zrobiliście
np. 10 arowych?
Pozdrawiam Jerzy.

12. Data: 2001-02-19 20:40:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
Ilekroć jeździłem do Cioci na Oplszczyznę, zawsze pociąg jechał przez
Zdzieszowice.

> Krzysiu - powaznie pytasz czy zartujesz? Pabianice ze Slaskiem? A tak
> swoja droga: nie masz w domu zadnej mapy Polski, albo np. atlasu
> samochodowego?
KM widocznie nie ma tam Rodziny, a tak poważnie to są rejony w PL gdzie
dotychczas nie wiadomo, co Małopolska a co Śląsk. Dodatkowo namieszali
"krzyżacy" wyznaczając granicę GG. Coś wiem o tym, rodzina ojca rozeszła
się po południowej Polsce od Sądeczczyzny po Wrocław a niektórzy "drapali"
KM po piętach. Ale źródłosłów nazwiska zobowiązuje [Przybysz]. Dodając do
kompletu rodzinę żony to moje dziecię ma "korzenie" prawdziwie "UE" bo od
Atlantyku do Lwowa. O i za wielka wodą też mnóstwo odnóg. Tylko w
Australii [są w NZ], Azji i na Antarktydzie nie mamy krewnych.
Pozdrawiam serdecznie Jerzy.

13. Data: 2001-02-19 20:56:37

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> Krzysiu - powaznie pytasz czy zartujesz? Pabianice ze Slaskiem?

No i mam problem. Jeżeli powiem, że nie wiem gdzie leżą Pabianice, to nikt
nie będzie chciał rozmawiać ze mną, aby nie obniżać poziomu swojego
intelektu.
Jeżeli powiem, że wiem gdzie leżą Pabianice to nikt nie będzie rozmawiał ze
mną zazdroszcząc mojej rozległej wiedzy.

Odpowiem, więc, że wszystko co ciekawe kojarzę ze Śląskiem, od kiedy
dowiedziałem się, że Ty
tam mieszkasz.

>A tak
> swoja droga: nie masz w domu żadnej mapy Polski, albo np. atlasu
> samochodowego?

Czy Ty nie za dużo ode mnie wymagasz?

Atlas samochodowy? Czy to powinno być w komplecie samochodu? Sprawdzę w
narzędziach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

14. Data: 2001-02-19 21:05:54

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem jeszcze jak zmniejszyć obrazek co do "wagi", na razie wiem jak
zrobić,
> aby wyglądał mały.
> Staram się zrobić tak, aby kliknięcie w małe zdjęcie dało jego
powiększenie.

A od czego masz znajomych posiadających już strony ogrodowe. Wybierz takiego
którego strona jest najbardziej zaawansowana technicznie.
Ja mogę takiego wskazać, ale to brzydko pokazywać palcami. Pozostaje mi
tylko podziwiać Go z daleka.
Myślę, że każdy Ci pomoże.
Gratuluje pomysłu, a także odwagi w zrobieniu strony i otwartej rozmowie o
jej brakach.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

15. Data: 2001-02-19 21:48:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:96s1s9$8rm$...@n...tpi.pl...
[...]
> Czy Ty nie za dużo ode mnie wymagasz?
Chba nie.
> Atlas samochodowy? Czy to powinno być w komplecie samochodu? Sprawdzę w
> narzędziach.
Sprawdź na fakturze, co masz wpisane. Tylko luksusowe pojazdy mają to na
wyposażeniu dodatkowym. ;-)))
pozdr. Jerzy

16. Data: 2001-02-20 06:39:28

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> A od czego masz znajomych posiadających już strony ogrodowe.
(...)
> Myślę, że każdy Ci pomoże.
> Gratuluje pomysłu, a także odwagi w zrobieniu strony i otwartej rozmowie o
> jej brakach.

Owszem każdy mi pomaga i jestem im wdzięczna za to.:-))
Rezultaty tej pomocy pokażą się na stronie za jakiś czas.
Pozdrawiam Krystyna

17. Data: 2001-02-20 06:43:18

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

Z tymi Pabianicami to nieźle trafiłeś :-))
Lódz i Pabianice to miejsca urodzenia moich rodzicieli :-)
Pozdrawiam Krystyna

18. Data: 2001-02-20 07:08:33

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Zastanawiam się, jak to jest możliwe, że na starcie połowę gruntu
> oddaliście a zagospodarowanych jest tylko 2/3. Dlaczego nie zrobiliście
> np. 10 arowych?

Bo przepisy na to nie pozwalały.
W 1986 i '87, kiedy powstawały decyzje Polskiego Związku Działkowców (PZD) o
utworzeniu nowego ogrodu,
był przeznaczony do likwidacji inny ogród PZD w Zdzieszowicach,
istniejący od wielu lat i usytuowany w pobliżu Zakładów Koksowniczych.
Ci ze starego ogrodu mieli mieć prawo do nowej działki w nowym ogrodzie.
Do dnia dzisiejszego tego ogrodu nie zlikwidowano, bo ludzie którzy mają tam
działki wolą się truć
niż zaczynać zagospodarowanie działki od nowa. Tym bardziej, że większość z nich
to osoby w podeszłym wieku.
A to co miało być działkami na nowym miejscu, a przez te lata nie było
uprawiane,
jest teraz ładnym zagajnikiem z brzózek i sosen.
Pozdrawiam Krystyna

19. Data: 2001-02-22 08:20:05

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strona ładuje się długo. Jest to spowodowane dużymi plikami

"Odchudziłam" zdjęcia, może nie aż do 2 KB, bo bardzo tracą na jakości,
ale sporo od poprzedniej wagi..
Zrobiłam też odwołania z miniaturek do większych zdjęć.
(...)
> Tło, moim zdaniem, zbyt agresywne i zimne.

Zmieniłam kolor tła z 'agua' na 'lime'. Też może się nie podobać.
Ale może będzie to dla Ciebie przyjemniejsze tło.
Nad czym innym na tło pomyślę w przyszłości.

Dodałam statystykę, a teraz myślę jak zrobić aby ilość 'wejść na stronę'
pokazywała się w liczniku?

Nadal poddaję stronę publicznemu osądowi.

Pozdrawiam Krystyna

e-kartki + bannery ogrodnicze
oczko wodne
Warzywa a wysypisko śmieci.