zaprojektowanie ogrodu - szukam

1. Data: 2003-11-01 20:06:38

Temat: zaprojektowanie ogrodu - szukam
Od: "Jurasy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukamy pasjonata - studenta, lub grupy studentów, do zaprojektowania i
urządzenia ogrodu wielkości 50 a, a docelowo 1,70 ha w okolicach Krakowa.
Symboliczne wynagrodzenie realne. Chodzi nam o urzadzenie ogrodu na kształt
parku. Gwarantujemy duże pole do popisu i miłą atmosferę.

2. Data: 2003-11-01 21:32:11

Temat: Re: zaprojektowanie ogrodu - szukam
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukamy pasjonata - studenta, lub grupy studentów, do zaprojektowania i
> urządzenia ogrodu wielkości 50 a, a docelowo 1,70 ha w okolicach Krakowa.
> Symboliczne wynagrodzenie realne.

W płynie ?

Chodzi nam o urzadzenie ogrodu na kształt parku.
Gwarantujemy duże pole do popisu i miłą atmosferę.

Balangi ? z laseczkami ?

> Pozdrawiam

Pozdrawia bzdryngolo

3. Data: 2003-11-02 14:47:54

Od: nutado <g...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurasy wrote:

> [...]
> Symboliczne wynagrodzenie realne. Chodzi nam o urzadzenie ogrodu na kształt
> parku. Gwarantujemy duże pole do popisu i miłą atmosferę.

a ja szukam pasjonata architekta i murarzy do zaprojetkowania i
zbudowania mi domu, gwarantuje mila atmosfere i duze pole do popisu...

Nie wiem czy osoba wysylajaca takie ogloszenie sie orientuje ze
zaprojetkowanie i wykonanie ogrodu o powierzchni 1,7 ha to mnostwo
pracy, zarowno tworczej jak i fizycznej...

4. Data: 2003-11-02 15:48:01

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaprojetkowanie i wykonanie ogrodu o powierzchni 1,7 ha to mnostwo
> pracy, zarowno tworczej jak i fizycznej...

Pozwolicie że zrobię małą wycenę: ...;)
projekt - dla średnich ogrodów ( ok. 1000 m kw. ) przyjmujemy ok. 200 - 400 zł
za 100 m kw.
dla większych powierzchni wycena indywidualna ale myślę że - dla 5000 m kw. ok.
8000 - 10000 zł.
koszt realizacji ( materiały i robocizna) dla terenu o pow. 5000 m kw. min.
100000 zł

pozdrawiam i polecam się ...;)

Jack

5. Data: 2003-11-02 16:12:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jack" <w...@W...onet.pl> wrote in message

> koszt realizacji ( materiały i robocizna) dla terenu o pow. 5000 m kw. min.
> 100000 zł

Nie pomylily Ci sie zera? 25 tysiecy dolarow za pol hektara?
Chyba wybralem zly zawod.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2003-11-02 16:18:57

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jack" <w...@W...onet.pl> wrote in message

> Nie pomylily Ci sie zera? 25 tysiecy dolarow za pol hektara?
> Chyba wybralem zly zawod.
>
> Pozdrowienia,
>    Michal

Ależ skąd
To koszt materiałów ( ziemia, rośliny, czasem sprzęt na gąsienicach...;) i
robocizny ...czasem na kilka miesięcy
Ja też się zastanawim czasami czy wybrałem dobry zawód...;)

Pozdrawiam
Jack

7. Data: 2003-11-02 16:31:02

Temat: Odp: zaprojektowanie ogrodu - szukam
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...

> [...]
kw. ok.
> 8000 - 10000 zł.
> koszt realizacji ( materiały i robocizna) dla terenu o pow. 5000 m kw.

Och! Kurczę!! Nawet nie przypuszczałem, żem taki oszczędny :-)) Sam sobie
zprojektowałem i wykonałem i... nawet mi się to podoba :-)))

> pozdrawiam i polecam się ...;)

Ja też...
Janusz

8. Data: 2003-11-02 17:15:31

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurasy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
kształt
> parku. Gwarantujemy duże pole do popisu i miłą atmosferę.

Tak studenty !
Projektujcie i wykonujcie za symbola , a jak już zostaniecie zawodowcami to
też za symbola , bo jak nie, to zawsze w odwodzie pozostaną studenci co za
symbola , a wy u państwa korzonków może będziecie sobie mogli nakopać i
chrustu nazbierać odpracowując łaskę ,co oczywiste. No , chwała i sława , a
też podziw powszechny dla geniuszu przy okazji takiego projektu i realizacji
mogą się trafić , ale z tego trudno wyżyć.
Tak mi się wydaje , ale mogę się mylić.

Pozdrawiam
Kronopio

9. Data: 2003-11-02 18:00:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> To koszt materiałów ( ziemia, rośliny, czasem sprzęt na gąsienicach...;) i
> robocizny ...czasem na kilka miesięcy

Rosliny oczywiscie zalezy jakie duze. jesli od razu sadzic duze,
to rzecz jasna koszt bedzie ogromny. Ale to nie jest dobra
metoda. A praca kilka miesiecy? Tutaj taka firma by szybko
zbankrutowala.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-11-03 09:35:04

Od: "OGRODY Katowice" <o...@o...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze jedno drobne ale -kto za powstały w ten sposób projekt bierze
odpowiedzialność?
Bo realizacja tej powierzchni będzie kosztowała-ile dokładnie to zależy od
projektu i stanu wyjściowego. Jakieś większe lub mniejsze pieniądze w to
wejdą - i po kilku latach okaże się , że darmowe dzieło zawierało poważne i
kosztowne błędy -kto płaci za ew.poprawki. Jestem jak najbardziej za
dawaniem szansy młodym ludziom w każdym zawodzie-tylko niech pierwszym
dziełem będzie altanka na działce znajomych nie Pałac Kultury nawet jeśli
projekt za darmo.
Małgorzata Deszert

Jak rozmnożyć żywopłot z ligustra?
problem z fikusem benjaminem