zapytanko

1. Data: 2004-10-03 19:21:24

Temat: zapytanko
Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zastapić dwa orzechy laskowe (stare jak swiat) drzewami. Najlepiej, aby
były to dwa drzewa. I terza problem...
Drzewo, które stosunkowo szybko rośnie, Nie rosnie pod niebiosa, ma
rozłożysta koronę i nie wymaga przy tym prowadzenia, ciekawie wyglada,
kwitnie, nasiona wydaje hmmm ładne...
Czy jest gdzies na swiecie takie drzewo?
Wiem, ze jesli jest, Wy, szanowni grupowicze bedziecie znali jego nazwę.
Pozdrawiam, Monika

2. Data: 2004-10-03 19:32:40

Temat: Re: zapytanko
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <m...@w...pl> writes:

> Drzewo, które stosunkowo szybko rośnie, Nie rosnie pod niebiosa, ma
> rozłożysta koronę i nie wymaga przy tym prowadzenia, ciekawie
> wyglada, kwitnie, nasiona wydaje hmmm ładne...

Klon.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Programowy esteta z Pabianic
Wołał: ,,Dość rzygających pijanic!

3. Data: 2004-10-03 19:46:16

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2mzz34mxz.fsf@sapijaszko.net...

> Klon.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --

No klonów ci u nas dostatek:)

4. Data: 2004-10-03 20:00:11

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zalewska" <m...@w...pl> writes:

> No klonów ci u nas dostatek:)

Wybierz sobie. Może być A. pseudoplatanus, A. platanoides,
A. campestre, mogą być w jakiejś barwnej odmianie.. Może to być
A. rufinerve, A. rubrum czy inny A. tataricum.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Anzelma, co mieszka w Dębicy,
Zgwałcili trzej krzepcy górnicy.

5. Data: 2004-10-03 20:55:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Wybierz sobie. Może być A. pseudoplatanus, A. platanoides,
> A. campestre, mogą być w jakiejś barwnej odmianie.. Może to być
> A. rufinerve, A. rubrum czy inny A. tataricum.

A z Acer saccharum bedzie dodatkowo syrop.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-10-03 21:03:31

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2ekkf4lo4.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
> A. campestre, mogą być w jakiejś barwnej odmianie.. Może to być
> A. rufinerve, A. rubrum czy inny A. tataricum.

Dzieki Grzesiu, ide goglić:)

7. Data: 2004-10-03 22:31:11

Temat: Odp: zapytanko
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Zalewska <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cjpjgj$fid$...@a...news.tpi.pl...
> Drzewo, które stosunkowo szybko rośnie, Nie rosnie pod niebiosa, ma
> rozłożysta koronę i nie wymaga przy tym prowadzenia, ciekawie wyglada,
> kwitnie, nasiona wydaje hmmm ładne...
> Czy jest gdzies na swiecie takie drzewo?

Hm. Najzwyklejsza brzoza. Piękna jest...
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A niektórzy mówią, ze przytulanie się do pnia brzozy zdrowia przydaje.....
:-)
J.

8. Data: 2004-10-04 06:59:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zalewska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
| Chcę zastapić dwa orzechy laskowe (stare jak swiat) drzewami. Najlepiej,
aby
| były to dwa drzewa. I terza problem...
| Drzewo, które stosunkowo szybko rośnie, Nie rosnie pod niebiosa,

Dla mnie te dwa wymagania są trochę ze sobą sprzeczne.
Ale zawsze można posadzić katalpę:-)

Klon jawor odradzam - owszem, parę metrów rocznie rośnie i drzewo bardzo
piękne, ale nadaje się tylko do ogromnego ogrodu albo parku.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2004-10-04 07:36:14

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisała:

> Ale zawsze można posadzić katalpę:-)

O, tak właśnie. Nawet zwłaszcza w odmianie `Aurea`. ;-)

Pozdrawiam wiosennie przez cały sezon, :-)
Zbyszek

10. Data: 2004-10-04 07:59:28

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy jest gdzies na swiecie takie drzewo?
> Wiem, ze jesli jest, Wy, szanowni grupowicze bedziecie znali jego nazwę.

Pomyśl o magnoliach.

Pozdrawia TeresaR

Juniperus rigida
Teresom
datura i owoce
Jak nazywają sie te rośliny?
Dzień Działkowca w ogrodzie Róża w Słupcy