zapytuję o oczy - trochę długie

1. Data: 2004-03-04 13:59:26

Temat: zapytuję o oczy - trochę długie
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czytałam właśnie wątek o zakraplaniu oczu u 4 latki.
Moja córka (3 lata) jest właśnie po takim zakraplaniu i badaniu; okazuję
się, że ma wrodzoną wadę ( +1,02 w lewym oku i + 0,2 w prawym). Wynik
zinterpretowała pielęgniarka wykonujaca badanie a potwierdziła inna lekarka
( nasza pani doktor nie było). No i okazało się że bedzie nosić okulary..
I pytanie:
czy takie badanie jest wiarygodne? jak wygląda reszta badania?( mamy przyjść
za m-c po okulary), czy jest jakaś szansa że kiedyś tych okularów nie będzie
nosić?
i jeszcze jedno: pielęgniarka powiedziała że w tej chwili to są " plusy"
lecz w okresie dojrzewania mogą się "przekształcić w minusy"... jak to
możliwe?

pozdrawiam bardzo serdecznie

Małgorzata

P.S. troche tu chaosu ale jestem w nerwach po tym okuliście..

2. Data: 2004-03-04 17:52:08

Temat: Re: zapytuję o oczy - trochę długie
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c27cn2$kgf$...@n...onet.pl,
Ja <m...@w...pl>:

> przyjść za m-c po okulary), czy jest jakaś szansa że kiedyś tych
> okularów nie będzie nosić?

Calkiem spora - tylko niech nosi zalecone okulary.

> i jeszcze jedno: pielęgniarka powiedziała że w tej chwili to są "
> plusy" lecz w okresie dojrzewania mogą się "przekształcić w
> minusy"... jak to możliwe?

Galka oczna rosnie.

> P.S. troche tu chaosu ale jestem w nerwach po tym okuliście..

Jesli dobrze przepisalas wyniki, to wada jest bardzo niewielka.

--
Robert

3. Data: 2004-03-07 01:00:03

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ( m...@w...pl ) napisał:
> Czytałam właśnie wątek o zakraplaniu oczu u 4 latki.
> Moja córka (3 lata) jest właśnie po takim zakraplaniu i badaniu; okazuję
> się, że ma wrodzoną wadę ( +1,02 w lewym oku i + 0,2 w prawym).

Skąd wiadomo, że to wada wrodzona? I czy dobrze wpisałaś dioprie?

Moje dziecię zaczęło nosić okulary (+1,5) w wieku ok. 4 lat. Nie jest to
duża wada, ale zaniepokoiłam się. Okulista uspokoił mnie mówiąc, że
prawdopodobnie w wieku szkoły podst. wyjdzie z okularów. I rzeczywiście.
Wzrok powoli, bo powoli, ale się stabilizował, a okulary przestały być
potrzebne w wieku ok.12 lat.

Iwona

prośba o pilne przetłumaczenie
swędzenie stóp i dłoni zimą