Re: zasadowe jedzenie ?

1. Data: 2002-08-06 14:13:34

Temat: Re: zasadowe jedzenie ?
Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krzysiek <k...@n...terramail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@2...180.128.2
0...

> wiadomo powszechnie ze osoby z nadkwasota nie powinny jesc kwasnego
pokarmu
> z przyczyn oczywistych,

Jakoś nikt nie odpowiada, a pewnie dlatego, że napisałeś taką głupotę, że
ręce opadają.

No dobra. Swojego czasu była to moja zmora, musiałem faszerować się płynami,
pastylkami i innymi świństwami zobojętniającymi kwas żołądkowy namiętnie
reklamowanymi w TV. Sytuacja się sama rozwiązała po przejściu na dietę
Montignaca, która nawiasem mówiąc wcale nie zabrania np. kiszonych ogórków,
papryki itp.

Pzdr, em.

2. Data: 2002-08-06 15:53:31

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał:

> [...]
dietę
> Montignaca, która nawiasem mówiąc wcale nie zabrania np. kiszonych

.......bo najwiecej kwasow w zoladku powstaje po zawaleniu go biala
maka lub stezonym cukrem.
Fatalne sa tez zestawy: buleczka z margaryna, slodka buleczka
drozdzowa z jakims powidlem, paczus nadziany slodem itp. No wtedy to
sa ostre jazdy u wrzodowcow.
Aha, no i piwo!!! (ono jest u Manignaca numero uno na czarnej
liscie).

I jeszcze jedno: co kwasne w ustach - nie zawsze jest "kwasne" w
zoladku (np. sok z cytryny), bo nadkwasota to nadprodukcja kwasow
zoladkowych pod wplywem specyficznych pokarmow, ktore nie musza wszak
same w sobie byc kwasne:)

pozdr, Iza

3. Data: 2002-08-06 15:57:05

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.
przepraszam za przekrecenie nazwiska autora metody, Montignaca, tym
razem nieumyslne:)

4. Data: 2002-08-13 13:06:16

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aior1s$d4j$...@n...tpi.pl...

> Aha, no i piwo!!! (ono jest u Manignaca numero uno na czarnej
> liscie).

Piwo, maltoza IG=110, ale...
Ale Montignac nie ma serca z kamienia i dopuszcza szklankę piwa do posiłku.
No cóż... bez tego na ponadosiemdziesięciomilionowym rynku niemieckim nie
miałby szans... Pecunia non olet.

Pozdrawiam, em.

dieta
Re: napady glodu