zasiłek rodzinny -jakie papiery?

1. Data: 2004-04-27 06:44:21

Temat: zasiłek rodzinny -jakie papiery?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nowe przepisy ,zamieszanie w urzedzie po 3 kolejki ;/
jestem samotna bezrobotna matka a wiec dowód osbisty ,akt urodzenia dziecka
a jakie papiery na dowód dochodów ? do pazdziernika bylam na zasilku
wychowawczym wiec dochodów brak od listopada jestem na zaisiłku dla
bezrobotnych wiec co pit? pismo o statusie bezrobotnego?
pzdr.
p.

2. Data: 2004-04-27 11:09:53

Temat: Re: zasiłek rodzinny -jakie papiery?
Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wychowawczym wiec dochodów brak od listopada jestem na zaisiłku dla
> bezrobotnych wiec co pit? pismo o statusie bezrobotnego?

Polecam komentarz do ustawy o świadczeniach rodzinnych publikowany przez
Departament Świadczeń Krótkoterminowych ZUS z dnia 26.03.2004 r.
http://www.zus.pl/niusy/k040326.htm
Troche dlugi, ale jak ktos sie wczyta w niego to moze cos znalesc tam
pozytecznego.

Jesli chodzi o dochody to zaswiadczenie z Urzedu Skarbowego o wysokosci
uzyskanego dochodow w 2002 r.
RakS

3. Data: 2004-04-27 11:40:10

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o dochody to zaswiadczenie z Urzedu Skarbowego o wysokosci
> uzyskanego dochodow w 2002 r.

a jesli nie miało sie dochodów i nie składało sie PIT ?
p.>

4. Data: 2004-04-27 13:42:09

Od: "RakS" <0...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jesli nie miało sie dochodów i nie składało sie PIT ?
> p.>

To tez trzeba wystapic z zapytaniem o wysokosc dochodow.
Odpisza wtedy ze dochod wynosil zero.

RakS

5. Data: 2004-04-27 20:56:12

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jesli nie miało sie dochodów i nie składało sie PIT ?

Ja mialam dochod nieopodatkowany-zasilek wychowawczy-wiec przynosze im
zaswiadczenie z Zusu ile kasy od nich w tym roku (2002)dostalam.Ponoc
nalezalo do US skladac Pit w ktorym bedzie jak wol napisane ze dochodow
mialam zero,ale w Zusie upierali sie ze to nie prawda wiec nic takiego nie
skladalam.

Pozdrawiam.Magda

6. Data: 2004-04-28 06:37:51

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladalam.
>
> a mnie w urzedzie miasta powiedzieli ze papierek z US o zerowych dochodach
trzeba złożyć:)
wiec dzisiaj ide złożyć wniosek do US o wydanie zaswiadczenia o zerowym
dochodzie.
koszmarny kraj
p.>

7. Data: 2004-04-28 07:21:31

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> wiec dzisiaj ide złożyć wniosek do US o wydanie zaswiadczenia o zerowym
> dochodzie.
> koszmarny kraj

Nie dosc, ze udaje 'samotna matke' i okrada podatnikow, to jeszcze
narzeka, ze tyle sie musi nachodzic po urzedach...
Nie wiem, kto tu jest 'koszmarny'...

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

8. Data: 2004-04-28 09:08:49

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba złożyć:)
> wiec dzisiaj ide złożyć wniosek do US o wydanie zaswiadczenia o zerowym
> dochodzie.
> koszmarny kraj

A skladalas taki?

Magda

9. Data: 2004-04-28 11:09:02

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem, kto tu jest 'koszmarny'...
>
>kochana, znasz mnie osobiscie ,znasz moja sytuacje? widziałas żebym cos
kradła?widziałas moja kartoteke policyjną?masz na to dowody?
a jesli cierpisz na PMS to zalecam magnez
p.>

10. Data: 2004-04-28 11:10:37

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skladalas taki?

jeszcze nie ,mam dopiero podanie o wydanie zaswiadczenia o zerowym dochodzie
,
gdy go złoże oni wydaja zaswiadczenie i z tym swistkiem do urzedu miasta .
p.>

Nie karmić trolla!
Poszukuje braci Grabowskich
Lozeczka podrozne niemowlece - jaki VAT?
Re: [albertan] rola kobiety w rodzinie
ankieta