zasiłek rodzinny na niepełnosprawne dziecko

11. Data: 2003-05-01 21:15:22

Temat: Re: zasiłek rodzinny na niepełnosprawne dziecko
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cię serdecznie,
O ile sie dobrze orientuję na dziecko należy sie zasiłek pielęgnacyjny (
wymagane orzeczenie o stopniu niepelnosprawnosci) oraz może być takze
pobierany zasiłek rodzinny ( niskie dochody).
Czasami tez rodzice dzieci niepelnosprawnych zgłaszają sie do Pomocy
Społecznej, gdzie otzrymują dodatkowe dofinansowanie ( tzw zasiłek)
pozdrawiam,
Beata

12. Data: 2003-05-02 12:57:02

Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowe przepisy na dzień 30 kwietnia są tu:

http://www.spes.org.pl/prawa13.htm#rodzinny

w sprawie zas. rodzinnych
marika

Temat dla kierowców ON Wiadomośc z Paryża
Szczecinska Konferencja nt sytuacji niepelnosprawnych na rynku pracy
pytanie dot. wozkow - skuterow firmy Fortress scientific
Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))
Limity Funduszu Zdrowia/