zatrucie pokarmowe

1. Data: 2002-07-16 08:09:00

Temat: zatrucie pokarmowe
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Wczoraj zachcialo mi sie myslec o jakichs glodowkach a to przyszlo samo
tylko w innej formie.
Totalnie 'posadzilem' sobie zoladek.
Zarzeram teraz garsciami Manti , pije herbatke ziolowa i 'zdycham'
:((((((((((
No i teraz prosba do drobich grupowiczow.
Po tym wszystkim jakie spobie jedzonko naszykowac?
Ugotowac cos w stylu lekko strawnego krupniku, czy moze cos z ryzem.
Jakby ktos posiadal jakas wiedze i doswiadczenia na ten temat to prosze o
porady.

Pozdrawiam.

Dominik

1. Data: 2002-07-16 08:13:58

Temat: Re: zatrucie pokarmowe
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Po tym wszystkim jakie spobie jedzonko naszykowac?
> Ugotowac cos w stylu lekko strawnego krupniku, czy moze cos z ryzem.

A krupnik ryżowy? gotowana marchewka...
A w ogóle to pij dużo odgazowanej coca coli - skutecznie leczy niestrawność.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-07-16 08:29:37

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ah0ki5$rng$1@news.onet.pl...
[...]
> A w ogóle to pij dużo odgazowanej coca coli - skutecznie leczy
niestrawność.

Ostatnio pani doktor zalecila picie wlasnie dobrze odgazowanej COCA-COLI na
problemy zoladkowe u 11-letniego dziecka kolegi. I jak podkreslala - CC, a
nie pepsi. I najsmieszniejsze jest, ze pomoglo :-)

Marta

1. Data: 2002-07-16 08:37:12

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :((((((((((
> No i teraz prosba do drobich grupowiczow.
> Po tym wszystkim jakie spobie jedzonko naszykowac?

jak mi sie takie cos zdarza to trawie tylko kleik ryzowy dla dzieci (nie
mleczny, tylko sam ryzowy), ewentualnie z jabłkiem, do tego mięta i zwykla
herbata, ewentualnie melisa. Zalezy chyba czy to zatrucie czy przejedzenie,
czy ciezkostrawne jedzenie albo nerwy, ja swoj zoladek juz znam i czuje co
mi "zrobi dobrze" w takim stanie, ale chyba musisz sam siebie wyczuc. Mysle,
ze kleik nie zaszkodzi.

Asia

1. Data: 2002-07-16 08:37:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> problemy zoladkowe u 11-letniego dziecka kolegi. I jak podkreslala - CC,
> nie pepsi. I najsmieszniejsze jest, ze pomoglo :-)

W tym nie ma nic śmiesznego - kwas fosforowy jest po prostu skuteczny.

1. Data: 2002-07-16 08:44:46

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ugotowac cos w stylu lekko strawnego krupniku, czy moze cos z ryzem.
> Jakby ktos posiadal jakas wiedze i doswiadczenia na ten temat to prosze o

Odgazowana coca cola i słone paluszki + duuuuuużo wody niegazowanej
oczywiście. Ja jeszcze jadam zwykły ugotowany ryż + ugotowane mięsko z
kurczaka, ale to już wtedy jak mi troszkę przejdzie :))

Pozdrawiam i trzymaj się :))
Aga

1. Data: 2002-07-16 08:47:04

Od: "Karina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ah0lu0$1n4$1@news.onet.pl...

> [...]
> na
CC,

> W tym nie ma nic śmiesznego - kwas fosforowy jest po prostu skuteczny.
najskuteczniejsza jest autosugestia

1. Data: 2002-07-16 08:47:11

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w ogóle to pij dużo odgazowanej coca coli - skutecznie leczy
niestrawność.

Tylko czy coca cola pomoze przy zatruciu? (niestrawnosc to male piwo przy
tym ) ;-)
Aha coca cola podobno nadaje sie takze jako odrdzewiacz (ale to tak poza
tematem)

Dominik

1. Data: 2002-07-16 08:54:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

COCA-COLI
> CC,

> najskuteczniejsza jest autosugestia

Karina masz rację, ale leczenie Coca Colą jest skuteczniejsze niż placebo,
więc tu raczej nie o sugestia chodzi...
I taki drobiazg jeszcze... Idź kiedyś do Mc Shita i zjedz sobie dowolnego
hamburgera i popij go czymś innym niż coca cola... i porównaj z uczuciami
jakie masz jeśli popijesz go właśnie odrdzewiaczem...

1. Data: 2002-07-16 08:55:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym ) ;-)
> Aha coca cola podobno nadaje sie takze jako odrdzewiacz (ale to tak poza

To zależy czym się strułeś - jeśli salmonellą, lub jadem kiełbasianym to na
pewno nie pomoże...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl