zaufanie po zdradzie.

1. Data: 2002-04-02 07:51:40

Temat: zaufanie po zdradzie.
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zacząć żyć na nowo..
Jak zacząć ufać gdy zostało sie zdradzonym..Co zrobić by ta sytuacja nie
powtórzyła sie..
Tak zostałam zdradzona 4lata temu..wydawało mi sie że zakopałam duchy
przeszłości ale...w świąteczna niedziel przekonałam sie jak nikła jest ta
wiara jak szybko można zburzyć mój spokój..
Tak boje sie że sytuacja sie powtórzy...

Monika(pełna niepewności)

2. Data: 2002-04-02 07:56:08

Temat: Re: zaufanie po zdradzie.
Od: "Qwax" <O_WJJ# usuń #@onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zacząć żyć na nowo..
Po prostu żyć dalej. Nie "na nowo".

> Jak zacząć ufać gdy zostało sie zdradzonym..
Ufać w zakresie w którym nie zostało się zdradzonym. Jeżeli możesz
zaufać że stanie w twej obronie, nieprzepije wypłaty, nie udusi
dzieci, nie obije Ci facjatki - to ufaj. A o seksie TŻ z innymi -
jeżeli nie ufasz - to nie myśl.

> Co zrobić by ta sytuacja nie
> powtórzyła sie..
Nie ma recepty (oprócz drastycznych)

> [...]
> przeszłości ale...w świąteczna niedziel przekonałam sie jak nikła
jest ta
> wiara jak szybko można zburzyć mój spokój..
Kto zburzył, Czy naprawdę? czy tylko tobie sie wydawało.

> Tak boje sie że sytuacja sie powtórzy...
Strach to informacja o mogącym wystąpić niebezpieczeństwie - i tak
należy go traktować. Co robisz gdy widzisz czerwone światło na
skrzyżowaniu (słyszysz klakson, czytasz "uwaga wysokie napięcie")?

> Monika(pełna niepewności)
Jedynej rzeczyktórej możesz być w życiu pewną to śmierć cała reszta
jest niepewna!

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-04-02 08:20:03

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItaj,
> Jak zacząć żyć na nowo..
> Jak zacząć ufać gdy zostało sie zdradzonym..Co zrobić by ta sytuacja nie
> powtórzyła sie..

Zaufanie bardzo trudno odbudować, myślę, że po zdradzie szczególnie trudno.
Moim zdaniem, trzeba absolutnie zerwać z przyczyną zdrady (to od strony osoby
która zdradziła) I to tak, żeby nie było łatwo to przywrócić.

Natomiast osoba zdradzana nie powinna ciągle węszyć, a także powinna
powstrzymać się od "analizy porównawczej".
Myślę, że trzeba dać szansę aby ktoś mógł naprawić swoje winy i nie karać go
ciągle za to samo.

Piotr Marcin Majkowski
p...@h...com
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy
Uwaga: Wszystkie wyrażone opinie są moim prywatnym zdaniem.

4. Data: 2002-04-02 16:59:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiara jak szybko można zburzyć mój spokój..
> Tak boje sie że sytuacja sie powtórzy...

wlasciwie zrobic nic nie mozesz, bo zaufanie twoje
zostalo powaznie nadszarpniete. jedyne co mozesz zrobic
to Ty sie zmienic!!! nie boj sie co sie stanie, tylko
popracuj nad soba i zapytaj sie czy umialabym sobie
poradzic z jakas sytuacja, nawet jesli sie to stanie,
to czego sie boisz?? ze znow utacisz meza, ze znow bedziesz
ciepriec, pewno tak, ale zmien sie na tyle, ze o ile cos
takiego sie zdarzy ty zachowasz sie inaczej, bedziesz silniejsza
i niekoniecznie tym razem wybaczysz.
nie pozwol abys ty ciagle byla "ofiara" w tym ukldzie, to ty
sie teraz meczysz i boisz, dlaczego nie jest odwrotnie?
to ty mialas wiecej powodow to "zosatwienia" meza...
postaraj sie zmienic, badz bardziej emocjonalnie
niezalezna, szczesliwa sama ze soba i nawet z mysla, ze sama
tez mozesz zyc. to ci pomoze.
iwon(k)a

5. Data: 2002-04-02 19:02:24

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <O_WJJ# usuń #@onet.pl> napisał w wiadomości
> Jedynej rzeczyktórej możesz być w życiu pewną to śmierć cała reszta
> jest niepewna!
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Pewna jest śmierć i podatki, kochanieńki :-)

--
Pozdrówka
Joanna gg 1489928

6. Data: 2002-04-03 06:48:12

Od: "Qwax" <WJ2usuń@poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewna jest śmierć i podatki, kochanieńki :-)
Kochanieńka.... Byłaś kiedyś bezrobotna, bezdomna i bez miejsca
stałego zameldowania?

Podatki wtedy możesz olać!!! (a śmierć Cię nie oleje:->)

Pozdrawiam
Qwax

Jak pomóc nastolatkowi po śmierci rodziców?
Psycholog
Polski Narodowy Kosciól Katolicki
Wesolych Swiat
zyczenia