zawroty głowy ??

1. Data: 2004-01-03 22:13:31

Temat: zawroty głowy ??
Od: "justGreg" <t...@N...SpAMo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zawroty głowy, mianowicie, jak dłużej posiedzę czy poleżę (ale nie rano)
i jak wstaję, nawet nie gwałtownie, świat zaczyna się kręcić, robi się
ciemno przed oczami, a po chwili wszystkow wraca do normy. Czym może to
być?? Mam 18 lat, jeszcze rosnę, czy to może być przyczyną ??

Z góry przepraszam za powtórki tematu i dziękuję za odpowiedzi. Greg

2. Data: 2004-01-04 10:48:53

Temat: Re: zawroty głowy ??
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i jak wstaję, nawet nie gwałtownie, świat zaczyna się kręcić, robi się
> ciemno przed oczami, a po chwili wszystkow wraca do normy.

niedociśnienie ortostatyczne? pewnie ogólnie masz niskie ciśnienie.

3. Data: 2004-01-04 10:51:38

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justGreg" <t...@N...SpAMo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> być?? Mam 18 lat, jeszcze rosnę, czy to może być przyczyną ??
>
> Z góry przepraszam za powtórki tematu i dziękuję za odpowiedzi. Greg

...owszem, może to byc związane z wiekiem i tym, że jeszcze rośniesz -
podobne objawy są w tzw. niedociśnieniu ortostatycznym, dość często
zdarzającym się w okresie dorastania, choć nie tylko. Spróbuj wstawac z
pozycji leżącej bardzo powoli, najpierw usiądź itp.

Agata

4. Data: 2004-01-04 11:21:37

Od: "justGreg" <t...@N...SpAMo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zdarzającym się w okresie dorastania, choć nie tylko. Spróbuj wstawac z
> pozycji leżącej bardzo powoli, najpierw usiądź itp.

Acha, czyli do żadnego specjalisty nie muszę się udawać ani tym zbytnio
martwić:-)
Dzięki za pomoc. Greg

5. Data: 2004-01-05 18:17:08

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, czyli do żadnego specjalisty nie muszę się udawać ani tym zbytnio
> martwić:-)
> Dzięki za pomoc. Greg

hejka

raczej nie musisz.. też to miałem.. jeszcze z rok temu.. też szybko rosłem..
ale już przestałem.. mam 20 lat za niecałe 30 dni.. i już nie mam z tym
problemów.. ogólnie po dostaniu się na medycynę ciśnienie skoczyło.. więcj
teraz to już w ogóle jest sooper:))

Pozdrofki
Ł.Kowalski

zaburzenia czynności wątroby a żywienie