zazdrość czy nadopiekuńczość?

11. Data: 2006-12-11 12:33:39

Temat: Re: zazdrość czy nadopiekuńczość?
Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 10.12.2006 - autor: aga24wawka - treść:
> co o tym sądzicie?
> dodam,ze na ten temat przedyskutowalismy nie jeden wieczor
> a i tak nie potraimy siebie zrozumiec
> zaproponowalam pojscie do specjalisty
> ale on nie widzi takiej potrzeby.
> co robić ...
Jak dziecko nie wroca ze szkoly a matka odchodzi od zmyslow z tego
powodu to tez wyslesz ja do specjalisty?
Po co z nim jestes skoro jego zaangazowanie Ci przeszkadza?
Nazywasz go partnerem.Zyciowym czy seksualnym? Bo to dwie rozne bajki.
Facet sie martwi zeby Ci ktos po nocy z dupy wiatraka nie zrobil a Ty
masz do niego pretensje?
Do czego on Ci jest potrzebny w takim razie?

12. Data: 2006-12-11 15:28:50

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co robić ...

Jeśli mieszkacie blisko (a nie 300km np od siebie) to może zacznjcie razem
chodzić na te nocne impry :>
Wtedy żadne z was nie będzie musiało nie przesypiać połowy nocy z powodu
drugiego i najadać się negatywnych emocji zadając sobie pytanie czy ta druga
osoba czasem kogoś nie poderwała :)
Gdzieś tam w przyszłości później tez dobrze miec wspólnych znajomych....

Pozdrawiam
Vicky

13. Data: 2006-12-11 23:12:08

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga24wawka wrote:
> [...]

Najpierw Ty...

Pzdr
Paweł

14. Data: 2006-12-12 11:07:34

Od: "Nigel" <n...@n...risp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaproponowalam pojscie do specjalisty

no... to podsumowałaś grono całkiem normalnych facetów. dzieki ;)

15. Data: 2006-12-12 23:59:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga24wawka:
> ... zaproponowalam pojscie do specjalisty
> ale on nie widzi takiej potrzeby.
> co robić ...

W twoim wypadku, to raczej juz nic - jak widac - nie da sie zrobic.

W jego przypadku optuje za zmiana partnerki.
Zdecydowanie.
Im szybciej tym lepiej.

--
Czarek