zbawiennosc

61. Data: 2012-03-18 00:40:54

Temat: Re: zbawiennosc
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jk39hu$o63$1@inews.gazeta.pl>,
k...@W...gazeta.pl says...

> Ot dobor naturalny...masz choc przynajmniej gadane...masz miejsce w annalach
> (i dzieci na boku z bogatymi patrycjuszkami) ;P

Ted który mieszkał w beczce zapewne dostawał odpowienie datki od
bogatych. Ironią losu jest to,że nie pozostał ślad po
darczyńczach, tylko po pijaku w beczce. ;>

PF

62. Data: 2012-03-18 01:05:16

Od: "odnienawisci" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> bogatych. Ironią losu jest to,że nie pozostał ślad po
> darczyńczach, tylko po pijaku w beczce. ;>

ale czy to prowadzi do wniosku ze pija(w)ki zawsze zostawiaja po sobie
slady? No i kto z krwiopijcow -przetrwalych dzieki przetoczeniu krwi
ploretariatu- by tam pamietal o wycyckanych? Oraz gdzie ich wyzuty
sumienia?! Nic dziwnego ze w swiatku psychologow wysysajacych bezpitosnie z
kasy swoich pacjentow zaczyna kielkowac poglad ze psychopatia jest
naturalnym rezultatem ewolucyjnej instynktownej formy przystosowawczej ich
gatunku do zmiennych -pogarszajacych sie- warunkow bytowych (szczury w
beczce) i ze tak w ogole to globalnie dryfujemy w jej -psychopatii- szerokie
zatracencze (dla reszty) objecia, wiec wydelikaceni empatyczni wrazliwcy-
depresanci skazani sa na wyssanie i zaglade niczym dinozaury ;)

63. Data: 2012-03-18 10:25:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Mar 2012 23:36:06 +0000 (UTC), oryg-inal napisał(a):

> Proste zycie jest prostackie tylko dla
> wspolczesnych degeneratow ;)

Tylko nie wiem po co ten ";".
--

XL kiedy po prostu tak jest

64. Data: 2012-03-18 10:39:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Mar 2012 01:40:54 +0100, Flyer napisał(a):

> [...]
> bogatych. Ironią losu jest to,że nie pozostał ślad po
> darczyńczach, tylko po pijaku w beczce. ;>

Słońce mu tylko zasłaniali, to nie został...

--

XL

65. Data: 2012-03-19 01:03:24

Od: "a" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Kolega L. chyba się nie podniesie z podłogi :)))

Kolega L nadaje na innych falach, poezja to dla niego stan zbyt
wieloznaczny ;)

66. Data: 2012-03-19 01:04:58

Od: "ia" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Nic nie pisał. Przyczaił się.

Bo nie czai...o co biega? ;)

67. Data: 2012-03-19 08:14:40

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-15 23:55, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak pierdolnie:

> Kolega L. chyba się nie podniesie z podłogi :)))

hehe, dziwne zachowania projektujesz na mnie w reakcji na tamten belkot,
ale i tak jestes durna i nieciekawa, wiec gon sie :P

68. Data: 2012-03-20 13:02:09

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-17 15:10, p pisze:
> Refleksja epikurejska wcale nie jest taka prostolinijna -zaklada bowiem ze
> istnienie samo w sobie jest obciazone niedoskonaloscia wiec co oczywiste
> skutkuje rozczarowaniem, poczuciem niesprawiedliwosci i frustracja. Gdyby to

Ludzie wolą obietnicę lepszego snu, niż refleksję. Ot i cała tajemnica.

69. Data: 2012-03-28 21:44:16

Od: "ktopytatenbladzi" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytia <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> ukierunkowane jest takie nastawienie osobowosci, psychiki, duszy, by owa
> zbawiennosc (postawy wewnetrznej) mogla sie na owej osobowosci dokonywac
> nieprzerwanie i niezachwianie?
> Pytam o cos wiecej niz o podstawy osiagniecia poprzez wlasciwe
> ukierunkowanie, nastawienie wewnetrzne zdrowia psyche, pytam o to co
otwiera
> na pelna zmaksymalizowana radosc zycia...
>
> wiec?
> --
> "bacz ze kobieta nigdy nie zadaje pytania jesli nie zna na nie

No i porzuciliscie zbawiennosc jak drzewa zeschly lisc jesienia
Ale wiosna zrobi swoje ;)

70. Data: 2012-04-15 21:16:57

Od: "adhoc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

Korsakow.

> Słońce mu tylko zasłaniali, to nie został...

Rzucacze cienia odchodza w cien historii
Niezmienne POzostaje tylko slonce peru...

Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.
Biednego osaczonego Bin Ladena...
Sztuka nowoczesna.
Nowe Ranczo