zbyt puszyste wlosy

1. Data: 2004-08-04 12:26:37

Temat: zbyt puszyste wlosy
Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam do Was pytanie: czy ktoras testowala mleczko wygladzajace do
wlosow garniera? jest takie podobno do wlosow z tendencja do ''pirzenia
sie'' nieladnie mowiac. po umyciu wlosow mam ladne loki, drugi i trzeci
dzien oznacza siano na glowie. nie moge ich myc codziennie, bo sa dlugie i
farbowane, nic mi z nich nie zostanie :(
dzieki za odpowiedzi
k.

1. Data: 2004-08-04 12:33:46

Temat: Re: zbyt puszyste wlosy
Od: "hanna" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam, mam do Was pytanie: czy ktoras testowala mleczko wygladzajace do
> wlosow garniera? jest takie podobno do wlosow z tendencja do ''pirzenia
> sie'' nieladnie mowiac.

----

wlasnie wczoraj je wyrzucilam bo kompletnie sie nie sprawdzilo.

hanka

1. Data: 2004-08-04 12:46:11

Od: "Vega" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzien oznacza siano na glowie. nie moge ich myc codziennie, bo sa dlugie i
> farbowane, nic mi z nich nie zostanie :(

ja słyszałam od mojego fryzjera, że klientki polecają Clinique mleczko do
włosów, zastanawiam się czy kupić, bo też mam ten sam problem co Ty

1. Data: 2004-08-04 13:34:31

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

kasia wrote:

> [...]
> dzien oznacza siano na glowie. nie moge ich myc codziennie, bo sa dlugie i
> farbowane, nic mi z nich nie zostanie :(

Ja stosuje Garniera fluid Force Lissante Anti-Frissotis (sp?) i dziala
calkiem niezle - ale zastrzegam, ze mam fale, nie loki. Po uzyciu fluidu
robia sie ladnie "lejace"

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-08-04 17:45:02

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia napisał/a w news:ceqkjg$eha$1@atlantis.news.tpi.pl:

> witam, mam do Was pytanie: czy ktoras testowala mleczko
> wygladzajace do wlosow garniera?

Widziałam efekty stosowania mleczka przez posiadaczkę wyjątkowo mocno
puszących się włosów i na tej podstawie mogę mleczko polecić. Włosy
są uporządkowane, poddają się grzecznie zarówno idealnemu
prostowaniu, jak i modelowaniu, z kręceniem włącznie.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-08-04 18:00:10

Od: "dsp." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie moge ich myc codziennie, bo sa dlugie i
> farbowane, nic mi z nich nie zostanie :(

codzienne mycie farbowanych włosów im szkodzi? sądziłam że jest odwrotnie (no o
ile używa się odpowiednich kosmetyków i unika suszarki)
pzdr.

1. Data: 2004-08-04 18:09:19

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 4 Aug 2004 20:00:10 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <d...@o...pl> i powiedziała:

> codzienne mycie farbowanych włosów im szkodzi? sądziłam że jest odwrotnie (no o
> ile używa się odpowiednich kosmetyków i unika suszarki)

Wedle dowolnego dermatologa codziennie mycie szkodzi nawet zdrowym i
silnym włosom.

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-08-04 18:14:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał/a w

> Wedle dowolnego dermatologa codziennie mycie szkodzi nawet
> zdrowym i silnym włosom.

Zuzanka, Ty tak na poważnie, czy w charakterze żartu?

mips & codzienne mycie włosów

1. Data: 2004-08-04 18:45:17

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 4 Aug 2004 18:14:36 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@p...pl> i powiedziała:

> Zuzanka, Ty tak na poważnie, czy w charakterze żartu?

Zupełnie poważnie. Dowolny dermatolog (a odwiedzałam kilku) twierdził,
że codzienne mycie głowy osłabia cebulki, niszczy te małe paskudztwa na
skórze głowy i niszczy same włosy. I najlepiej myć łeb raz w tygodniu,
jak już zupełnie się nie da inaczej - to dwa razy. I najlepiej jak
najdelikatniejszymi szamponami, a w ogóle najlepiej szarym mydłem.

Niestety, od żadnego nie uzyskałam satysfakcjonującej odpowiedzi, jak
bez użycia chustki na głowę czy bejsbolówki pokazywać się ludziom co
dzień w pracy.

> mips & codzienne mycie włosów

Zuzanka takoż, wbrew radom

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-08-06 19:01:55

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dowolny dermatolog (a odwiedzałam kilku) twierdził,
> że codzienne mycie głowy osłabia cebulki, niszczy te małe
> paskudztwa na skórze głowy i niszczy same włosy.

Odnoszę dziwne wrażenie, że dermatologia nie stoi w PL na najwyższym
poziomie. Jeszcze na początku lat 90. dermatolodzy twierdzili, że na
przetłuszczanie się skóry najlepszym środkiem jest spirytus, "bo
tłusta skóra jest jak tłusta patelnia i należy ją po prostu
odtłuścić". Od tamtej pory żadne takie rewelacje nie robią już na
mnie większego wrażenia.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

jakie cienie na lato?
Zakupy we Francji
(za) gęsty tusz
Tatuaż na nodze