zdjęcia ze spotkania na Woli

1. Data: 2008-05-18 22:48:29

Temat: zdjęcia ze spotkania na Woli
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do obejrzenia zdjęć - portretów uczestników sobotniego spotkania
na Woli Jagodowej. Założyłem, że uczestnicy nie będą mieli nic przeciwko
publikacji ich wizerunku, jeśli jednak się mylę, bardzo proszę o wiadomość,
natychmiast usunę zdjęcie.

http://picasaweb.google.pl/wolski.r/WolaJagodowa

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2008-05-19 08:01:15

Temat: Re: zdjęcia ze spotkania na Woli
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski pisze:
> [...]
> publikacji ich wizerunku, jeśli jednak się mylę, bardzo proszę o wiadomość,

Miło Was widzieć, choćby na zdjęciach.
Ale niestety, nie wszystkich poznałem.
Rafał - podaj albo prywatnie, albo na grupę - kto jest kto.

Krzysztof

3. Data: 2008-05-19 11:17:58

Od: "m" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miło Was widzieć, choćby na zdjęciach.
> Ale niestety, nie wszystkich poznałem.

Ale niestety, nikogo nie poznałem, proszę o podpisy.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2008-05-19 12:20:28

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:g0qbo4$4qj$1@news.onet.pl...
> [...]
> na Woli Jagodowej. Założyłem, że uczestnicy nie będą mieli nic przeciwko
> publikacji ich wizerunku, jeśli jednak się mylę, bardzo proszę o

Fajnie. Szkoda, że mnie i tym razem nie mogło tam być :-(
Ale ciągle mam nadzieję, że nie skończą się wcześniej spotkania na Woli
zanim ja będę mogła urwać się z domu.

Pozdrawiam Krycha.

5. Data: 2008-05-19 16:28:53

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 May 2008 00:48:29 +0200, Rafal Wolski napisał(a):

> [...]
> publikacji ich wizerunku, jeśli jednak się mylę, bardzo proszę o wiadomość,

Fajne fotki:)

Ja dziękuję za udaną sesję foto, za towarzystwo a przede wszystkim
gospodarzom i całej frakcji centralnej za gościnę i sympatyczne
popołudnie:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://www.mmm.home.pl

6. Data: 2008-05-19 16:35:24

Temat: RE: zdjecia ze spotkania na Woli
Od: r...@n...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

>On Behalf Of Rafal Wolski

>http://picasaweb.google.pl/wolski.r/WolaJagodowa

Dzieki Jagoda za spotkanie, szkoda że duchy w tym roku nie straszyły, dzieki Sylwek
za zwiedzania grot, dzieki Rafał za symatyczne zdjęcia, dzieki Wszystkim za miła
atmosfere :-) Pozdr.

7. Data: 2008-05-19 22:53:16

Od: Anna <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 May 2008 00:48:29 +0200, Rafal Wolski napisał(a):

> http://picasaweb.google.pl/wolski.r/WolaJagodowa

Dołączam do podziękowań, wyrażonych już pięknie przez innych uczestników
spotkania.

--
Dziękuję i pozdrawiam,
Anka :-)

8. Data: 2008-05-22 22:37:27

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Bogusław Radzimierski"" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:00ac01c8b9ce$3dab09c0$b9011d40$@pl...

> Dzieki Jagoda za spotkanie, szkoda że duchy w tym roku nie straszyły,
> dzieki Sylwek za zwiedzania grot, dzieki Rafał za symatyczne zdjęcia,
> dzieki Wszystkim za miła atmosfere :-) Pozdr.

Hej !
To ja dziekuję że przyjechaliście, a gościna to Wasza zasługa i wszystkich
uczestników.
Poprzywoziliście tyle przysmaków, że jeszcze w niedzielę zajadaliśmy się
pysznymi słodkościami.
Dziękuję również za prezenty roslinne . Tobie za perełkę Rydala i że
przywiozłeś tak sympatycznych przyjaciół , Rafałowi
za wrzosy , Ani K.i Krysi za bylinki, Jackowi za nasionka baobaba i skórzane
rękodzieło. Dziękuję Marcie że wreszcie zdecydowała się odwiedzić siedzibę
centralnej frakcji :-). Kuleczce dziękuję za fantastyczne ciasto z
rabarbarem. Piotrowi że jechał tak daleko, na krótką chwilę, żeby się z nami
zobaczyć
I wszystkim za przygotowanie sutej uczty i miłą atmosferę.
Duch nie straszy :-) On tam pilnuje i pomaga nam czasami. To Dobry Duch :-).
W sobotę jak już pojechaliście, przeżyliśmy niemiłe chwile.
Zostaliśmy sami.
Piotr zostawił nam zapalniczkę z laserowym światełkiem, żebyśmy mogli
pozamykać górę i pogasić światła w piwnicy. Po wyłączeniu świateł w
piwnicach Sylwek wbiegał pod górkę i poślizgnął się na trawie. Ratując się
przed
upadkiem, wypuścił z ręki tę że zapalniczkę. W takich ciemnościach i
wysokiej trawie nie mógł jej już znaleźć.
Gdy byliśmy gotowi do odjazdu, pozostało tylko wyłączenie lampy na lipie i
zabranie kabla do samochodu ale okazało się że samochód nie odpala :-(
Otwarte przez cały dzień drzwi, bagażnik i włączone radio sprawiły, że
rozładował.się akumukator
Na domiar zostaliśmy bez telefonu, bo telefon został w busie i pojechał z
Łukaszem do domu.
Na szczęście przed wyjazdem na Wolę, jakimś dziwnym przeczuciem, zapakowałam
prostownik do bagażnika i mogliśmy akumulator podładować. Ale ... :-)
Żeby włączyć prostownik, trzeba było wyłączyć lampę na lipie :-))).
Aaale niemiłe wrażenie :-((( .
Tylko poświata księżyca pozwalała nam się poruszać w ciemnościach.
Ile czasu trwało ładowanie, nie potrafię powiedzieć, ale dla mnie długo :-)
W międzyczasie Sylwek pokazał mi gdzie się potknął i mniej więcej gdzie
mógł zgubić zapalniczkę, jedyne żródełko światła. Nie mogłam szukać, bo
ciemności były egipskie, ale gdy położyłam rękę na ziemi, żeby pomacać,
trafiłam prosto na zapalniczkę . Niewiarygodne :-) .
Całe szczęście że Pipi była z nami, dodawała nam odwagi i wypatrywała obcych
w ciemnościach. Nie szczeknęła ani razu :-).
Pozdrawiam wszystkich serdecznie - Jagoda

9. Data: 2008-05-23 06:54:33

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> Gdy byliśmy gotowi do odjazdu, pozostało tylko wyłączenie lampy na lipie
> zabranie kabla do samochodu ale okazało się że samochód nie odpala :-(

Współczuję Wam. No to teraz koniec goszczenia :-)

Pozdrawiam Krycha.

10. Data: 2008-05-23 10:56:09

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Współczuję Wam. No to teraz koniec goszczenia :-)
>
> Pozdrawiam Krycha.

Eeee nieee ! Dlaczego ? :-) . Ja już się przyzwyczaiłam do obecności tego
Jegomościa.
Jak już mówiłam czasem tylko daje znać o sobie. Nieliczne osoby Go widziały,
ale często odczuwa się jego obecność za plecami i wtedy jest niemiłe
wrażenie. Ale jak przystało na porządny zabytek musi "coś" w nim straszyć
:-)).
Pozdrawiam - Jagoda

Żywopłot (ligustr) - pozwijane liście
Do oglądania