uszkodzone drzewo

1. Data: 2008-05-18 12:51:15

Temat: uszkodzone drzewo
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam rząd dość dużych drzew na skraju działki. Wiem, że jeśli jakieś przeszkadza
podczas budowy, można wystąpić o pozwolenie na wycięcie. Problem jednak mam
inny. Sąsiadowi jakoś "przeszkadzało" drzewo rosnące w rogu mojej działki, bo
bez uzgodnienia ze mną poobcinał mu gałęzie, również te od mojej strony. Nie
mam pojęcia, jaki to gatunek. Stoi teraz taki smutny kikut, nie dość, że
brzydko wygląda, to jeszcze nie wiem, czy nie będę za to odpowiadać. Czy jest
szansa, że gałęzie odrosną?Czy coś za to grozi, jeśli chodzi o przepisy?
(oprócz tego, że zapowiada mi się dość uciążliwe sąsiedztwo) :(

pozdrawiam, sure

2. Data: 2008-05-18 16:15:49

Temat: Re: uszkodzone drzewo
Od: "Konrad L" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (oprócz tego, że zapowiada mi się dość uciążliwe sąsiedztwo) :(

wspolczuje... rodzice tez takiego "slomiaka" za sasiada maja, a to drzewko
mu swiat zaslania, a to mu dym z grila leci i co troche cos nowego.
Masakra...

> pozdrawiam, sure

Pozdr.

cisza?
Mała, lekka kosiarka spalinowa
Liście śliwy, narośla
Prośba o przetłumaczenie na niemiecki slowa "ukorzeniacz"
Przycinanie dzikiej róży