zdjęcia ze spotkania na Woli

11. Data: 2008-05-23 20:42:26

Temat: Re: zdjecia ze spotkania na Woli
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:g1683e$vk4$1@mx1.internetia.pl...
(...)
> Eeee nieee ! Dlaczego ? :-) . Ja już się przyzwyczaiłam do obecności tego
> Jegomościa.
> Jak już mówiłam czasem tylko daje znać o sobie. Nieliczne osoby Go
> widziały, ale często odczuwa się jego obecność za plecami i wtedy jest
> niemiłe wrażenie. Ale jak przystało na porządny zabytek musi "coś" w nim
> straszyć :-)).
> Pozdrawiam - Jagoda

Kiedyś w tym dworze straszyła Kamila, ale teraz jest za duża i nie chce ze
mną jeździć,
co powoduje że i ja nie przyjeżdżam na spotkania, bo nie mogę jej samej
zostawić.
A tak daleka droga wymaga pozostania na noc poza domem.

Pozdrawiam Krycha.

12. Data: 2008-05-25 11:23:28

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zostawić.
> A tak daleka droga wymaga pozostania na noc poza domem.

Kamila mogła najwyżej wystraszyć wszystkie złe duchy, bo taka z niej dobra
duszyczka :-).
Teraz mogłaby dostać etat Białej Damy, która czeka na swego rycerza.
Tylko gdzie ten rycerz?

Pozdrówki - Jagoda :-)

13. Data: 2008-05-28 18:55:52

Od: KuIeczka <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję pięknie gospodarzom za przemiłą gościnę, wszystkim za
wspaniałe towarzystwo i Rafałowi za wrzosy, które były dla mnie
całkowitym zaskoczeniem - ale dzięki temu mam teraz nową rabtę i kilka
metrów trawnika mniej:) Przepraszam ,że dopiero teraz piszę te słowa
ale mam pewne problemy z dostępem do internetu.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Ania - Kuleczka

14. Data: 2008-06-26 19:49:08

Temat: Re: zdjęcia ze spotkania na Woli